Abigail Gibbsová-Temna hrdinka-Večera s upírom(Recenzia)

28. května 2014 v 14:34 | Sima |  Knižné recenzie

Názov knihy:Temná hrdinká-Večera s upírom
Autor:Abigail Gibbsová

Polnočné Trafalgarské námestie. Mladá Violet je svedkom pološialeného vyčíňania upírov a od tejto chvíle sa stáva figúrkou v desivej hre plnej intríg. Z upírskeho sídla už niet úniku a každá snaha je márna. Iba ak... Temný, krvilačný svet plný prepychu a bohatstva začína mladú smrteľníčku čoraz viac priťahovať. Zrádza ju vlastné srdce, opantané diabolsky príťažlivým Kasparom Varnom ,následníkom upírskeho trónu. Je sexi, je nebezpečný, je tajomný- a pre Violet sa onedlho stane všetkým .čo môže zajatkyňa urobiť, aby na ňu upír hľadel ako na príťažlivú ženu? Ich svety sú príliš vzdialené a kruté odhalenie rodinného tajomstva všetko komplikuje. Táto vášeň bude mať brutálne následky.

Prvá kniha od Abigail ma zaujala svojou obálkou a tým čo bolo napísané na zadnej strane knihy. Vraj najvášnivejší upírsky príbeh akí som kedy čítala, to pre blazna do upírskych príbehov ako som ja, znela ako výzva tak som sa pustila do knihy aj keď z obavami pretože príbehy o upíroch sú milióny a ja nečítam každú .Príbeh bol úplné iný akí som mala doteraz šancu prečítať .Hlavne sa mi páčilo to že hlavná hrdinka Violet neodpadávala z hlavného hrdinu Kaspara hneď pri prvom stretnutí. Popravde keby môže tak ho zabije a to sa mi na tom páčilo. Kaspar je popísaný ako krásny, sexi upír a Violet s neho nešla hneď do kolien ,nemrnčala že si ju vôbec nevšíma ale pravé naopak nemohla ho ani cítiť ,nemohla ho vystáť a to bolo geniálne a hlavne iné .Plne súhlasím s tým že to bol najvášnivejší upírsky príbeh pretože ich láska začala tak postupne a tak nenápadne že vy ste mali pocit akoby ste boli sami v tom príbehu a prežívali to s nimi. Abigail sa jej prvá knihy veľmi vydarila a ja sa teším na jej druhu knihu.Odporúčam tuto upírsku vášnivú smršť pretože je to síce prvotina ale vôbec nie zla
.