Jenny Downhamová-Skôr než zomriem (Recenzia)

23. května 2014 v 10:21 | Sima |  Knižné recenzie

Názov knihy:Skôr než zomriem
Autor:Jenny Downhamová

Každý z nás vie že raz zomrie, lenže v šestnástich to nikto nečaká .Tesse Scottovej zostáva iba niekoľko mesiacov života a ona sa rozhodne prežiť ich absolútne naplno. Nechce byť ukrátená o nič, čo život ponuka jej zdravým rovesníkom .číslo jeden na jej zozname je sex. A začať chce dnes večer. Splniť si túžbu nebýva ľahké a zakaždým zažijeme rozčarovanie. A niekedy si nás šťastie vystriehne vo chvíli, keď ho najmenej čakáme.

Príbeh od Jenny Downhamovej Skôr bež zomriem som sa rozhodla prečítať pretože po týchto príbehoch si uvedomíte, že aj keď nesvieti nad vami slnko ,iní to majú horšie. Toto bola druha kniha o rakovine ktorú som čítala a myslela som si, že znova to bude more sĺz ale to sa bohužiaľ nestalo. Kniha mala nádherný príbeh -Tesse nezostává veľa týždňov a preto sa rozhodne spraviť toľko bláznivých veci na ktoré my by sme nemali odvahu, veľmi sa mi to páčilo, že nesedela doma v kúte a (poviem to tak hnusne prepáčte) a nečakala na smrť. Počas tých posledných týždňov prežila všetko. Ale nechytilo ma to ,bolo to krásne to pripúšťam ale kniha ma nedojala, nechytila ma za srdce. Niekedy som mala pocit že spisovateľka spravila z Tessi blázna... ale totálneho .Som na vážkach pretože jedna polovica knihy ma nebavila, priam som sa nudila. Dej sa veľmi, ale veľmi rozvíjal, až som mala knihu chuť odložiť ale odrazu v druhej polovici ma začala baviť až som prevrátila poslednú stránku a želala som si aby mala ešte minimálne 10 strán. Ak by som ju mala porovnávať z knihou Na vine sú hviezdy od Johna Greena, ona bola lepšia, citlivejšia ,jemnejšia(Aj na ňu bude recenzia ,mienim sa opäť do nej pustiť).No ale aby som zase nebola kritická kniha mala pekné myšlienky, Tessa sa nevzdávala ,neplakala ,bojovala o každý nádych a to sa mi na nej páčilo .Hodnotím ju nakoniec ako fajn knihu ale čítala som lepšie. Uvidím aký bude film. Možno zmením názor.