Miroslava Varáčková-Tri kroky do pekla (Recenzia)

31. května 2014 v 20:26 | Sima |  Knižné recenzie
Tina je navonok tínedžerka ako hociktorá iná. Skrýva však tajomstvo, s ktorým sa nevie nikomu zdôveriť. Ktoré ju rozleptáva ,ničí. Proti ktorému je ona bezmocná a ostatní slepí. Tri kroky. Presne toľko ich musel spraviť otec, aby sa dostal odo dverí k mojej posteli. Pri prvom som zatajila dych. Pri druhom mi začali v hlave víriť zúfale prosby o zázrak .Tretí ma obral aj o posledné zvyšky nádeje .To, čo zvyčajne nasledovalo, môžem pokojne nazvať peklom.

Názov knihy:Tri kroky do pekla
Autor:Miroslava Váračková

Kniha Tri kroky do pekla ma zaujala názvom . Keď som knihu otvorila a začala som ju čítať dostala ma svojou brutálnosťou ,ohavnosťou ,ale hlavne reálne dobre napísaný príbehom .Tri kroky do pekla bol príbeh ktorý som mala dlho v hlave a nevedela som ho dostať von .Dokonca som mala niekedy momenty keď som chcela knihu odložiť ale nie preto lebo sa mi nepáčila ale preto, pretože som to jednoducho nezvládala ,poviem to úprimné pri niektorých pasážach mi bolo zle. Musela som ju odložiť na bok a predychávať to. Pretože z toho príbehu dýcha taká reálnosť až to mrazí. Tina na každej strane popisovala svoj každodenný boj o svoju dôstojnosť ktorú dávno stratila .Dúfala a verila že sa to raz zmení ,že bude už konečne tomu všetkému koniec. Tina bola veľmi silná a nevzdávala sa. Chodila do školy ,tvárila sa akoby nič, aj keď jej vnútro volalo o pomoc a to prišlo v podobe Mareka. Chalana ktorého odmietala no on sa jej jednoducho nechcel vzdať .Pomáhal jej prekonať to peklo ktoré si preživala a Tina začala veriť na lepšie zajtrajšky.Kniha je pochumurna ,depresívna ale zároveň je tak skvele a až neuveriteľné dobre napísaná že ju budete chcieť čítať ,budete chcieť vedieť ako pokračuje Tinin boj z osudom .Téma je kontroverzná a je nepoznám žiadnu spisovateľku ktorá by napísala takíto príbeh a preto vám ju odporúčam ,mali by sme si niekedy prečítať aj takéto príbehy.