Gail Carrigerová-Etiketa špionaž (Recenzia)

27. června 2014 v 12:20 | Sima |  Knižné recenzie

Názov knihy:Etiketa špionaž
Autor:Gail Carrigerová

Štrnásťročnú Sophroniu zapíše jej mama do akadémie pre mladé dámy, aby sa naučila náležite sa správať v spoločnosti. Sophronia však čoskoro príde na to, že Prípravná akadémia mademoiselle Geraldine pre mladé dámy uhladených mravov je výnimočná: dievčatá sa učia tancovať, správne sa obliekať, dokonale ovládať etiketu a popritom si osvojujú aj základy špionáže! Sophroniu a jej kamarátov čaká strhujúci prvý rok na novej škole.

Prvé čo musím pochváliť je krásna obálka ktorá sa na mňa usmievala vždy keď som vošla do kníhkupectva , par týždňov som odolávala až som si ju nakoniec kúpila. Etiketa špionáž rozprava príbeh o Sophronii ktorá je poslaná na prípravnú akadémiu mademoiselle Geraldine. Mysli si že to bude na škole strašná nuda ale hneď zisti že sa veľmi mýlila .V škole sa neučí len ako sa správne ukloniť ale zároveň ako vrhnúť nôž a to je parádna kombinácia( teraz budem znieť trochu divne no ale nevadí...). Etiketa špionáž je veľmi dobre napísaná kniha, veľmi pozitívne chválim samotný príbeh ktorý je originálny a hneď po dočítaní som mala chuť na druhu časť ktorá zatiaľ nevyšla (bohužiaľ).V prvej časti sme sa zoznamovali zo školou ktorá je veľmi netypická, následné sme sa zoznamovali z profesormi a dvaja sú tam veľmi zvláštni. V tejto knihe je veľa zvláštnych veci ale vôbec to tam nekazí dojem pravé naopak, vytvára to veľmi zaujímavý a zábavný príbeh .Musíte si to jednoducho prečítať, mňa to veľmi bavilo .Spisovateľka spojila dve veci ktoré som si nevedela vôbec predstaviť a vytvorila veľmi príjemnú a zábavnú knihu. Na zadnej strane knihy je napísané Skvelá Steampunková verzia Harryho Pottera a ja môžem len súhlasiť ,teším sa na ďalšiu časť a vy si zatiaľ prečítajte Sophronine dobrodružstva na tejto nezvyčajne škole.