Miroslava Varáčková-Hriech v mene života (Recenzia)

15. června 2014 v 12:07 | Sima |  Knižné recenzie

Názov knihy:Hriech v mene života
Autor:Miroslava Varáčková

Napínavý príbeh prmladej ženy, ktorá sa počas návštevy svojej sestry v Ženeve stane obeťou únosu. Keď ju cestou d kina prepadnú, omráčia a zatvoria spolu so sestriným priateľom Jurajom do tmavej pivnice, nazdáva sa ,že všetko je len jeden obrovský omyl. Je to v skutočnosti tak? Neskôr ich opäť uspia injekciou, na nohy im nasadia sledovacie zariadenie a vyvlečú do hlbokého lesa, kde prežiť čo i len jednu noc v krutých zimných podmienkach a bez poriadneho oblečenia je takmer nemožné. Našťastie Juraj nepodlieha panike a po dlhom blúdení sa im podarí dostať do opustenej vysokohorskej chaty. Avšak ani tam nemajú vyhraté. Hlavne ,keď sa zvonku začnú ozývať výstrely....Kniha ponúka prekvapivý záver s ešte prekvapivejším rozuzlením. Je to príbeh o stratách ,o páde až na samotné dno, hľadaní zmyslu života ,ale aj o sesterskom pute a neposlednom rade o láske, ktorá sa rodí medzi dvoma cudzími ľuďmi.

Kniha od Mirky Varáčkovej ma veľmi bavila. Okamžite ma pohltila a ja som ju nedokázala pustiť z ruky. Príbeh bol veľmi dobre napísaný a dej bol napínavý a ten koniec. Mirka vždy vo svojich knihách spraví toľko šokov že sa s toho nedokážem spamätať ani vtedy keď som otočila poslednú stranu v knihe. Hriech v mene života malo všetko čo výborná a hlavne oddychová kniha ma mať ,mala akciu ,tajomno, par nečakaných ale o to šokujúcich zvratov a samozrejme lásku. Knihu môžem odporúčať .