Richelle Mead-Upírska akademia-Mrázivý bozk(Recenzia)

6. června 2014 v 13:15 | Sima |  Knižné recenzie
Názov knihy:Upírska akadémia-Mrazivý bozk
Autor:Richelle Mead

Akadémia Sv.Vladímira je v pozore útok Strigojov na kráľovskú rodinu všetkých vystrašil. A tak je každoročný výlet na lyžiarsku chatu pre všetkých povinný. Lenže Rose to nemá ľahké. Neustále spomína na búrlivú noc s Dimitrim. Ten má oči len pre Tašu. A Mason sa až po uši zamiloval do Rose ,ktorá sa každú chvíľu ocitá v Lissinej hlave počas tých najromantickejších chvíľ s Christianom. Jednoducho dokonalá lyžovačka. Strigoji neotáľajú a pripravujú ďalší útok. Do cesty sa im však postavia traja snaživí študenti akadémie, ktorým sa vyberie na pomoc len Rose s Christianom. No každé hrdinstvo má svoju cenu.

Po prečítaní Upírskej akademie s podtitulom mrazivý bozk sa mi znova potvrdilo že Richelle je Pani spisovateľka .Tentoraz ako sa píše v anotácii sa viac riešili vzťahy ale ako to býva u Richelle akcia a následné útoky sa pomaly miešali zo vzťahmi až to krásne začalo gradovať a všetko bolo perfektne vyvážené a ten koniec...Pri tom som skoro odpadla. Chudáčik Mason...Právom sa nazýva tato séria najlepšia upírska sága pretože ona je perfektná ,originálna a všetko je tam tak perfektne prepletene že keby sa vám stalo to že vás už nudia tie večne rozhovory a opisy vzťahov odrazu otočíte stránku a tam sa niečo deje .Takže tato séria je veľmi výborné napísaná, pritiahne aj človeka ktorý bol skepticky k upírskym ságam. Ak ste čítali jednotku mali by ste pokračovať dvojkou a myslím že vás kniha nepusti a po jednotke budete chcieť siahnuť aj po ostatných častiach. Vôbec to nie je sladká upírska limonáda ,povedala by som že je to primerane upírska limonada z ktorej nebudete odpadávať lebo vás to bude nudiť a poviete si ďalšia sága o ničom .Dej sa pomaly rozvíja a mne sa to páči ,možno pri inom spisovateľovi by som bola už na pokraji zúfalstva ale pri Richelle sa to nedá. Uvedomila som si že pri dvojke sa začína spisovateľka podobať na Michelle Hodkin(a to nemyslím v zlom ,Michell zbožňujem a jej Maru ani nehovorím!! )skôr to myslím tak že začínam pomaly ale isto mať infarktové stavy, som zvedavá na ostatne časti. Dvojku jednoznačne odporúčam.