Richelle Mead-Upírska Akadémia(Recenzia)

1. června 2014 v 18:21 | Sima |  Knižné recenzie
Názov knihy: Upírska Akademia
Autor:Richelle Mead

Lissa je smrteľná upírka a posledná z kráľovského rodu Dragomírovcov. Preto ju musia vždy chrániť pred najnebezpečnejšími a najzúrivejšími upírmi- Tými, ktorí nikdy nezomierajú. Rose Hathawayová je Lissina najlepšia priateľka a jej strážkyňa. Po dvoch rokoch na úteku sú prinútené vrátiť sa na Akadémiu svätého Vladimíra plnú bezohľadných spolužiakov a zakázaných románikov. Predovšetkým sa však musia mať vždy na pozore, pretože nesmrteľní upíri sa chcú Lissy zbaviť.

Milujem upírsku akadémiu!! Tak by bolo asi najlepšie začať. Príbeh ktorý napísala Richelle je úplné iný a originálny aký som do teraz nemala možnosť čítať a obal tej knihy vás jednoducho musí prinútiť vziať tu knihu do rúk a začať čitať.Upírska akadémia je veľmi kvalitne dielo a až sa obávate že to bude ďalšia presladená upírska knižná limonáda ste na veľkom omyle. Už od prvej strany sa začína niečo diať a dej začína pomaly gradovať do toho sa samozrejme skvele a nevtieravo dostavajú zakázané vzťahy a musím povedať že mňa najviac bavil zakázaný vzťah Rose. Nebudem prezrádzať akí vzťah to bol. Veľmi sa mi páčilo striedanie akcie a striedanie romantických scén, všetko to bolo veľmi dobrým štýlom napísané. Bolo to nevtieravé. Ďalším plusom bolo že Lissa ani Rose neochkali 20 strán nad chlapmi ktorých chceli pretože ani nemohli Rose si bola vedomá že všetko čo sa tykalo jej života muselo isť bokom pretože chránila Lissu a ďalším pozitívom bolo ako krásne tam bolo opísane priateľstvo .Rose by položila za Lissu aj život a to bolo super. Richelle je kvalitná spisovateľka a podľa mňa sa nestratí vo svete spisovateľov ,zatiaľ som mala možnosť si prečítať len Upírsku akadémiu ale plánujem si aj ďalšie prečítať lebo Richelle napísala upírsku ságu ktorá bola originálna a v ktorej sa dokonalo miešalo všetko -akcia, romantika ,odkrývanie tajomstiev, sila priateľstva .Odporúčam.