Cassandra Clare-Mesto popola (Recenzia)

23. července 2014 v 20:57 | Sima
Názov knihy:Nástroje smrtelníkov-Mesto Popola
Autor:Cassandra Clare

Clary by bola najradšej, keby sa jej život vrátil do starých koľaji. Jej mama však leží v nemocnici v kóme vyvolanej kúzlami, mamin priateľ Luke je vlkolak, jej frajer Simon sa správa dosť čudne a Clary by mála po večeroch nahnať a vraždiť démonov. To je predsa údel Tieňolovcov. Clary túži po jedinom -zachrániť mamu. V tom jej však môže pomôcť len Tieňolovec Valentine, ktorý je pravdepodobne šialený, určite smrteľne nebezpečný a ešte k tomu je jej otec. Keď z mesta kosti ukradnú aj druhý Nástroj smrteľníkov, pomstychtivá Inkvizítorka upodozrieva Jacea. Mohol to naozaj urobiť? Dokázal by zradiť svoju rodinu a priateľov pre otca, ktorého ani nepozná? Sú vari jeho city ku Clary len vykalkulovanou pretvárkou?

Mesto popola je pokračovanie úžasnej série Nástroje smrteľníkov .Prvej časti sme sa dozvedeli že Clary a Jace sú súrodenci (mimochodom pritom som skoro dostala infarkt a skoro som vyhodila knihu von oknom, to čo urobila Cassandra... hrôza ) ,a ich láska teda nie je možná. V pokračovaní sledujeme osudy Clary a Jace ktorý boju proti láske ktorá medzi nimi vznikla ešte v prvej časti. Mesto popla bola opäť úžasná kniha. Cssandra Clare jednoducho nesklamala a úspešné ma držala v napätí do poslednej strany .Akcie sa miešali z prekvapivými rozhodnutiami a poviem vám toto bola šialená tieňolovecka jazda ktorú som si užívala .Cassandra nám ponúkla skvelý príbeh. A mame tu novy par, Aleca a Magnusa a z tých dvoch som nadšená a som zvedavá ako sa bude ich vzťah ďalej vyvíjať .Knihe nemám čo vytknúť ,vôbec tam neboli miesta kde by som sa nudila. Odporúčam