Emma Hart-Hrej tajně (Recenzia)

24. července 2014 v 18:59 | Sima

Názov knihy:Hrej tajně
Autor:Emma Hart

Aston Banks sa nikdy nechcel zapliesť do vzťahu s Megan Harperovou- ani tej osudnej noci. Od detstva ho prenasledujú desivé spomienky s ktorými nie je schopní sa vyrovnať. Vie že pravé ona by dokázala behom chvíľky preraziť ochrannú stenu, ktorú okolo seba postavil...ale jednoducho nemôže. Brandon drží nad Megan ochranu ruku. A Megan rozhodne nemala v planú svojho najlepšieho kamaráta z detstva sklamať tím, že si niečo začne s Astonem. Keď však pozná, že Aston nie je len typicky frajer, ako sa spočiatku zdal už nie je cesty späť .Astonovo detstvo bolo horšie než si vôbec vie Megan predstaviť. Ich láska je ale omnoho silnejšia než démoni, ktoré ho dennodenne prenasledujú. Ani Aston sa už ďalej nedokáže láske brániť ,ale pravé vďaka nej sa môže svojim démonom postaviť a poraziť ich. Konečne ma šancu pobiť sa s tím, čo je ukryte v jeho vnútrajšku ..tomu čomu nikdy nechcel čeliť...tomu čomu sa tak dlho vyhýbal. S tým všetkým sa ale musí vysporiadat tak ,aby Brandon nič nezistil... Uchovať ich vzťah v tajnosti nebolo nikdy ťažšie.

Prvá kniha zo serie The Game od Emmi Hart Hrej Hráčem ma neuveriteľne bavila. Keď som dostala možnosť prečítať si druhy diel zo série neváhala som ani minutú a objednala som si ju. Hrej tajně je príbeh o Astonovi a Megan ktorý musia svoj vzťah tajiť pretože Brandon, Meganin najlepší kamarát by ho zabil keby zistil že Aston sa čo i len pozrel na Megan a tak sa začítame do zaujímavé vzťahu Astona a Megan .Príbeh Hrej tajně je pomerne taký istý ako predtým bol Hrej Hráčem ale v tomto príbehu je niečo iné. V tomto príbehu sa rieši veľa citlivých tém súčasnosti a to čo si prežil Aston keď bol malý bolo strašne preto sa vlastne správal tak ako sa správal ,menil jednu babu za druhou dokým neprišla Megan. Najprv som mala pocit že čítam 50 odtieňov pretože to na začiatku knihy bolo dosť horúce ale postupne spisovateľka zjemnila a kniha sa zmenila na romantickú. Síce na konci knihy to bolo trošku sladké ale i napriek tomu tato kniha bola fajn .Spisovateľka píše veľmi pútavo a ja som mala obrovsky problém knihu odložiť. Začítajte sa do ďalšej hry lásky ktorú rozohrali tentoraz Aston a Megan.