Enja Rúčková-Karambol (Recenzia)

20. července 2014 v 13:51 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Enja Rúčková
Názov knihy:Karambol

Koľkokrát sa musia zraziť, aby pochopili, ako sa navzájom priťahujú? Nik je gymnazistka, kvintánka. Jej najväčšou ambíciou je dostať sa do redakcie školského časopisu chalanoch výraznejší záujem nemá. Všetko sa zmení, keď sa na svahu na školskom lyžiarskom zájazde zrazí so Sebom, idolom všetkých mladších študentiek. Ich cesty sa začnú nepochopiteľné krížiť. Sebo zjaví vždy, keď je Nika v kaší. A Nika zisťuje, že sa jej až prirýchlo odstal pod kožu. Aké sú však jeho zámery? Rodí sa medzi nimi niečo viac alebo ju ma Sebo len ako zábavku? A čo bude, keď sa vrátia z lyžiarskeho domov?

Karambol je novinka od slovenskej spisovateľky Enji Rúčkovej. Príbeh je o študentke Nike ktorá chodí na gymnázium a jej veľkým snom je dostať sa do školských novín ,o chalanov nemá nejakí extra záujem. Všetko zmení lyžiarsky kde sa zoznámi zo Sebom, je to ten tip chalana ktorému žiadna neodolá . Ich cesty sa začnú nepochopiteľné križovať .Sebastián sa vždy objaví vtedy keď je Nika v maléri. A Nika začína zisťovať že Sebastián sa jej dostáva pod kožu. Bude ich vzťah pokračovať? alebo ju Sebo chce len nechutne využiť? Knihu Karambol ktorú napísala slovenská spisovateľka Enja Rúčková rozprava príbeh o prvej láske ,o sklamaniach a o nezabudnuteľnom lyžiarskom výcviku .Karambol je veľmi vtipná a krásna kniha .Hneď na začiatku si prečítame nezvyčajne zoznámenie Seba a Niky , nikdy totiž nevieme ako sa zoznámime so svojou láskou.Kniha je útla ma len 206 strán a ja vám dopredu musím povedať že sa nebudete vedieť od nej odtrhnúť. Odporúčam je ako stvorená pre toto horúce letne počasie .Kniha Karambol vás prijemne schladí a určite si aj vy pospomínate na váš lyžiarsky výcvik.

1 člověk ohodnotil tento článek.