Richelle Mead-Sukuba 1 Trapení (Recenzia)

8. července 2014 v 14:20 | Sima |  Knižné recenzie
Názov knihy: Sukuba 1 Trápení
Autor: Richelle Mead

Byť Sukubou, to znie tak lákavo !Dievča sa môže slobodne rozhodnúť, kým chce byť, jej šatník praská vo švíkoch a smrteľní muži by pre ňu spravili čokoľvek .Áno platí za to síce dušou, ale to sem teraz nepatri. Byť však sukubou v Seatlle, to už je menšia zábava. Georgína Kincaidová by mohla rozprávať -ma za šéfa nudného kravataka a jeho najväčšou vášňou sú staré filmy, a jej nadprirodzení kamaráti sa dodnes bavia jednou dávnou nevydarenou premenou. A okrem toho zo všetkého najhoršie je smutný fakt, že keď si z nejakým chlapom vyjde na rande, vysaje z neho život! A ona by pri tom dala všetko na svete za to, keby sa mohla dotknúť Setha Mortensena. Snívanie o Sethovi však bude musieť počkať. Medzi nadprirodzenými bytosťami v Seattlu sa začína niečo diať, a Georgina má čoskoro poznať na vlastnej koži, že existujú bytosti, ktoré odmietajú prijať ako v nebi, tak i v pekle.

Nedávno sa mi naskytla možnosť si kúpiť 4 časti Sukuby od Richelle Mead, bol to trochu risk pretože náhodou ma knihy nebudú baviť a potom čo s nimi. (V tomto som taká že knihy ktoré ma jednoducho nebavia odložím a dám im inokedy šancu, samozrejme spomeniem si na ne o nejakí rok keď moja knižnica nezvláda nápor J ,) a je pravda aj to že od Richelle som čítala zatiaľ len Upírsku akadémiu. Sukubu knihy som si chcela kúpiť aj z dvoch dôvodov: Prvý bol ten že som chcela zistiť či je Richelle fakt dobra spisovateľka a dôkaze napísať aj iný príbeh kde nie sú hlavne postaví upíry a druhy dôvod, ta anotácia znela tak zaujímavo plus to napísala Richelle Mead...Hm to si musí človek prečítať, hneď okamžite. Georgina Kincaidová je sukuba ,je krásna a každý chlap ju chce no i tak nie je šťastná pretože v jej prípade neprichádza do úvahy aby sa zamilovala pretože každý bozk ktorý dá mužovi jej pridá na energie. Naopak on je unavený a mimo niekoľko dni. Príbeh o Sukube Georgine zo začiatku bol zvláštny , dosť som sa nútila čítať knihu a hovorila som si že tak toto Richelle nevyšlo. Keď sa však na scéne objavil Georgín milovaný spisovateľ Seth a do toho sa zamotal Roman ,tak kniha začala naberať ten správny smer a ja som si knihu začala užívať .Jedine negatívum čo by som trošku vytkla že tam bolo trochu menej akcie ako očakávam od Richell ale cítim v kostiach že v dvojke sa to zmení a tam bude akcie až až. Musím vám ešte povedať moju jednu menšiu radu J Ak sedíte v autobuse, nikdy!! Nečítajte tuto knihu pretože ja som bola nahnevaná z toho že knihu musím odložiť lebo som vstupovala keby môžem odveziem sa neviem kam len aby som vedela ako ďalej pokračuje ich vzťah. A aby som na koniec nezabudla objavia sa tam aj moje obľúbené bytosti toto je obrovské plus tejto knihy. Odporúčam