Jamie McGuireová-Krásna katastrofa (Recenzia)

23. září 2014 v 21:14 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Jamie McGuireová
Názov knihy: Krásna katastrofa

Abby Abernathyová začína navštevovať vysokú školu, ďaleko od svojho rodného mesta, aby zabudla na minulosť. Uteká pred rodinou, ktorá jej vinou alkoholu a hazardných hier urobila zo života peklo, a usiluje sa byť príkladnou študentkou. Travis Maddox má prezývku Besný pes a na štúdium si zarába ilegálnymi pästnými súbojmi- samozrejme , bez rukavíc. Má povesť najväčšieho zvodcu žien na univerzite. Je to presne ten typ, akému by sa Abby mala zďaleka vyhnúť, ak nechce spadnuť do pasce svojho starého života. Travis a Abby sa navzájom priťahujú ale presviedčajú okolie aj jeden druhého, že z ich priateľstva nikdy nevznikne milenecký vzťah. Potom však Abby prehrá stávku, a tak musí mesiac bývať s Travisom v jeho byte. Vášeň sa už nedá maskovať priateľstvom.

Krásna katastrofa je kniha o ktorej ste určite počuli alebo ste ju aspoň zahliadli v kníhkupectve alebo vám vaša najlepšia kamarátka o nej rozprávala a vychvaľovala ju do nebies. Príbeh je o Abby ktorá utiekla z rodného mesta na vysokú školu, preč od alkoholu a hazardných hier ktoré jej zobrali všetko. Lenže Abby netuší že život sa jej obráti o 180 stupňov keď spozná na ilegálnom zápase Travisa, dievčatá na škole by vraždili za jednu noc s nim a čo spraví s Abby stretnutie z Travisom? Absolútne nič, mysli si o ňom že je to obyčajní namyslení idiot ktorému napadlo v tej peknej hlavičke že Abby s neho pôjde do kolien, chlapec sa strašne mýlil. Na začiatku sa mi veľmi páčilo ako Abby vždy odpinkala Travisa ,absolútne si ho nevšímala a keď niečo povedal najradšej by ho niečím ovalila. Keď sa Travis ako tak podvolí ,ponúkne jej priateľstvo ktoré bude zaujímavé, búrlivé, komplikovane až vyústi do niečoho čo oboch zmení. Príbeh Travisa a Abby mam veľmi rada. Abby mi veľmi sadla, páčila sa mi že keď zbadala Travisa nezbláznila sa s neho a nevnucovala sa mu. Aj keď musím napísať že v niektorých situáciách som sa nestotožnila z jej správaním ale bolo to málokedy. Ďalšie postavy ako Abbyna najlepšia kamarátka America bola kamarátka ktorá bola pre Abby schopná zanechať všetko čo mala doma a odisť s ňou. A to s mi pačilo na Americe že stala pri Abby v akejkoľvek situacii a pri prvom probléme nezutekala. Travisov bratanec Shepley tvoril s Americou dokonalú dvojku a keby Jamie chcela napísať o nich dvoch bola by som nadšená. Nemôžem nespomenúť ešte jednu postavu ktorá mi liezla na nervy a to PÁN DOKONALÝ (samozrejme myslím to ironicky ) Parker. Poviem len v skratke debil, prepáčte za vyraz ale inak sa to nedalo napísať jeho život bol dokonalý a keď rozprával o svojom dokonalom a bezstarostnom živote škrípala som zubami. Neznášam ho . Kniha ma 373 strán počas ktorých vám nehrozí také niečo ako je nuda. Na každej strane sa niečo deje. Takže keď sa budete rozplývať nad tým ako si spolu hrkútajú o dve stránky sa už budú búrlivo háďat .Ich vztah bol ako na hojdačke no či vydržal si prečítajte. Krásnu katastrofu hodnotím ako skvelú knihu ktorú vám odporúčam . Kniha pri ktorej budete zúriť no o chvíľu sa budete rozplývať a možno ju aj hodíte na posteľ s tým že mate toho dosť no garantujem vám že ju o chvíľu vezmete späť a budete chcieť vedieť ako pokračuje vzťah Abby a Travisa.