Katy Evans- V Ringu (Recenzia)

17. září 2014 v 19:37 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Katy Evans
Názov knihy: V Ringu

Brooke Dumasová se vždy toužila dostat na olympijské hry. Její sen o zlatu roztříštilo zranění kolene, nyní proto jako fyzioterapeutka pomáhá podobně zraněným sportovcům. Nejlepší kamarádka Melanie ji jednoho dne zavede na zápas v boxu, který jí změní celý život - potká zde slavného zápasníka Remingtona Tatea. Brooke je přesvědčena, že to jediné, co po ní chce, je rychlovka na jednu noc, on si ji ale najme jako svou fyzioterapeutku. Brooke to k Remingtonovi přitahuje, chce ho víc, než kdy chtěla cokoli jiného, on se ale drží zpátky. Remington chce poprvé v životě skutečný, vážný vztah, nejprve ho ale Brooke musí opravdu poznat - i se všemi jeho temnými tajemstvími.

Milostný príbeh Remyho a Brooke si zamilovalo veľa čitateľov( a hlavne čitateľky).Remy je búrlivý ,komplikovaný ,sexi a Brooke je jeho pravý opak, žila len pre šport ktorého sa musela vzdať preto sa rozhodla pre pracú fyzioterapeutky. Ponuka ktorá príde od Remyho jej navždy zmení život. V ringu som prečítala na druhy raz. Po prvý krát som sa dostala na stranu 128 a musela som ju zavrieť inak by som ju vyhodila von oknom. Negatívom tejto knihy bolo ako do spomínaných 128 strán Brooke nič iné neopisovala len to aké ma Remy božské telo, zo začiatku som mala s nej pocit že sa jej Remy absolútne nepáči ale skôr by chcela vedieť či je pravda to čo som o ňom hovorí, či je vášnivý ,divoký nekontrolovateľný ako to o ňom počula a mimochodom opisovanie Remyho úžasného, pre úžasného tela ma začalo pekne nudiť. Brooke mi absolútne nesadla, bola taká zvláštna, v niektorých momentoch keby stoji pri mne tak jej jednu struhnem preventívne. Viac som si obľúbila Remyho pretože Brooke sa niekedy správala ako hlúpučké dievčatko nevyzreté. Až keď Remy dostal záchvat zmenila sa .Keď dostal svoj prvý záchvat začalo to byť zaujímavé, veľmi zaujímavé. Ich láska bola veľmi komplikovaná nielen pre jeho záchvaty ale aj pre nepriateľa ktorý mal niečo čo súviselo z Brooke .Príbeh ich lásky je krásny a ja som posledné strany čítala zo slzami v očiach .Prvú polovicu knihu som prečítala s ťažkosťami ale druha polovica bola fantastická. Autorkin štýl písania je pútavý a prinúti vás pri knihe sedieť kým neotočíte poslednú stranu. Kniha v Ringu je jemne erotická ,plna zvratov a tajomstiev z minulosti i súčasnosti oboch. V Ringu je rozhodne zaujímavá kniha a keď sa prelúskate prvou polovicou knihy čaká vás nádherný a dojímavý príbeh lásky . Odporúčam