Abigail Gibbsová-Temná hrdinka:Jesenná ruža (Recenzia)

16. října 2014 v 20:06 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Abigail Gibbsová
Názov knihy:Temná hrdinka: Jesenná ruža

Autumn Rose je výnimočné dievča s nadprirodzenými schopnosťami. Pochádza z významného sagíjskeho rodu, ktorý ovláda najsilnejšiu mágiu. Po smrti starej mamy ju osud zavial do ospalého mestečka na pobreží Anglicka, kde pod povrchom zdanlivo pokojného života driemu temné tajomstvá. Ako strážkyňa má jediné poslanie, a to chrániť ľudské bytosti pred skupinou krutých Sagijcov, zvaných Exterminovia. V škole však zažíva len pohŕdanie a výsmech. Keď sa v jej živote nečakane objaví príťažlivý mladý študent s rovnakými zvláštnymi jazvami na pokožke, ako má Autumn, jej svet sa obráti naruby. V noci však čelí strašidelným snom o dievčati z ľudského rodu, ktoré zvedie Temný princ. Autumn musí rýchlo vymyslieť spôsob ako ju zachrániť. Inak bude neskoro.

Na druhy diel zo série Temná hrdinka s podtitulom Jesenná ruža som sa neskutočne tešila a mala som obrovské očakávania. Kniha ma však bohužiaľ trochu sklamala. Príbeh o Atumn Rose ktorá po smrti svojej starej mami s ktorou si boli blízke zisti že ma nadprirodzene schopnosti je originálny to pripúšťam ale z príbehu mam rozporuplne pocity. Hlavná hrdinka Atumn Rose sa mi veľmi páčila, nebola taká drzá a tvrdohlavá ako Violet v predošlej časti ale aj Autumn si získala moje sympatie .O Fallonovi to nemôžem povedať, popravde Fallon ma strašne nudil. Bol taký nevýrazní, dokonalý vo všetkých smeroch a nedá mi to musím ho porovnávať s Kasparom. Kaspar bol drzý a vždy si spravil po svojom aj keď jeho rodinu tým vytáčal. Fallon ako som spomínala ma nudil ,to čo mu prikázali to urobil. Takže ja osobne som team Violet a Kaspar.

Prvá polovica knihy bola nudná, to napíšem na rovinu. Nesedela som pri knihe ako na ihlách a neobracala som dychtivo stránky skôr naopak veľmi pomaly som sa do knihy dostavala a hovorila som si: Toto nemohla napísať spisovateľka ktorá napísala Temnu hrdinku: Večeru s upírom. Druha polovicu oživili staro- nove postavy ktoré skvele zamiešali dej. V knihe bolo trochu menej akcie ako som bola zvyknutá z predošlej knihy. Spisovateľka hlavne opisovala emócie, nálady postav. Negatívum knihy bolo aj to že som sa dosť často strácala v dialógoch. V niektorých momentoch som bola celkom slušne stratená a musela som si niektoré časti prečítať ešte raz .Počas čítania som mala niekedy pocit že nečítam druhé pokračovanie temnej hrdinky ale Upírsku akdémiu.

I napriek tomu že Jesenná ruža bola trochu slabšia a ma menšie chybičky neľutujem že som si knihu prečítala a teším sa na ďalšíe príbehy o temných hrdinkách