Jennifer Probstová- Dohodnuté manželstvo (Recenzia)

11. října 2014 v 22:02 | Sima |  Knižné recenzie
Autor: Jennifer Probstova
Názov knihy: Séria Manželstvo s milardárom: Dohodnute manželstvo.

Majiteľka kníhkupectva Alexandra Maria McKenzieová chce zachrániť rodinné sídlo, a preto sa musí čo najrýchlejšie vydať. Láska ju však akosi obchádza. Ale ai vo sne si nepredstavovala, že jej osud privedie do cesty brata najlepšej priateľky, ktorý jej v detstve zlomil srdce. Miliardár Nicholas Ryan neverí v manželstvo, no ak chce zdediť strýkovu firmu, musí sa čo najskôr oženiť. Keď sa dozvie, že sestrina priateľka zúfalo potrebuje peniaze, urobí Alexe ponuku, aká sa jednoducho neodmieta. Manželstvo dôsledne podľa zmluvy - nijaké záväzky a najmä nijaké city. Rok to hádam vydržia, alebo nie? Osud však zamotá aj tie najpremyslenejšie plány.

Dohodnuté manželstvo rozprava príbeh o Nickovi a Alex .Opäť tu mame príbeh ktorých je veľa a ešte takých určite bude. On nechutne bohatý a s poriadnou dávkou namyslenosti, ona majiteľka kníhkupectva. Nick zlomil Alex srdce keď mala štrnásť rokov a zaprisahala že sa nikdy nezaľúbi. Lenže o par rokov keď musí zachrániť rodine sídlo musí sa znova stretnúť s Nickom pretože aj on hľadá manželku, inak nedostane dedičstvo po starom otcovi. Také jednoduché, dohodnú sa na ročnom manželstvo a po roku si dajú zbohom. Vážne je to také jednoducho?

Na začiatku musím povedať že obálka knihe je naozaj krásna a vystihuje cely príbeh a veľa krát keď som bola v kníhkupectve a obzerala som sa po nejakej knihe vždy mi padlo do oči Dohodnuté manželstvo alebo jej pokračovania. Tento príbeh vám možno príde ako klišé no i tak ma tento príbeh niečo do seba, je romanticky, ľahko erotickí a popretkávaní vtipnými scénkami pri ktorých som sa smiala na cely dom .

Alex by som zaradila do kategórii knižných hrdiniek ktoré sa nezblaznenia s chlapa hneď keď ho uvidia a tým pádom ide ich inteligencia do strate, to vôbec. Alex bola veľmi temperamentná, silná no zároveň citlivá ale veľmi dobre to skrývala. Nick bol úprimný a tvrdý a vždy si išiel za svojim cieľom a keď sa mu Alex začínala dostavať pod kožu tak bol pozorný a citlivý ale tieto vlastnosti úspešné skrýval vďaka detstvu ktoré vôbec nebolo ružové .

Spisovateľka ma veľmi svieži, pútavý štýl písania a keď som knihu odložila na nejakí čas mala som s tým problém pretože neustále som premýšľala ako sa bude vyvíjať vzťah medzi Nickom a Alex. Dohodnuté manželstvo je fantastická oddychovka, ak chcete vypnúť, zabudnúť na par hodín na starosti tato kniha je to pravé. Odporúčam