Stephenie Meyerová- Hostiteľ (Recenzia)

5. října 2014 v 13:28 | Sima |  Knižné recenzie
Autor: Stephenie Meyerová
Názov knihy: Hostiteľ

Melanie Stryderová odmieta opustiť svet. Náš svet sa stal terčom invázie neviditeľných nepriateľov. Ľudia sa stali hostiteľmi týchto votrelcov. Prišli o mysle, zatiaľ čo ich ľudské telá zostali nedotknuté a bez očividných zmien pokračujú v živote. Väčšina ľudstva podľahla. Melanie, jedna z posledných "divých" ľudských bytostí, ktoré prežili, sa dostane do zajatia a je presvedčená, že to znamená jej koniec. Pútničku, votreleckú "dušu", ktorú vložia do Melaninho tela, varujú pred nebezpečenstvami, ktoré predstavuje život vo vnútri ľudského tela: pred ťažko zvládnuteľnými emóciami, presýtenými zmyslami, priveľmi živými spomienkami. Na jednu z ťažkostí však Pútnička nebola pripravená vôbec: bývalá obyvateľka jej tela odmieta vzdať sa vlastníctva svojej mysle. Pútnička pátra v Melaniných myšlienkach a dúfa, že sa dopracuje až k príčinám pretrvávajúceho odporu, ktorý im ľudia jednostaj kladú. Namiesto toho však Melanie zaplní myseľ Pútničky predstavami muža, ktorého Melanie miluje - Jareda, človeka, ktorý žije kdesi v úkryte. Pútnička nie je schopná vyslobodiť sa z objatia túžob svojho tela a začína túžiť po mužovi, ktorého - ako jej káže jej úloha - má odhaliť. Sily, ktoré sú mimo nich, nakoniec premenia Pútničku a Melanie na nedobrovoľných spojencov. Spolu aj podniknú nebezpečné a neisté pátranie po mužovi, ktorého obe milujú.

Meno spisovateľky vám nemusím predstavovať. Stephenie Meyrova napísala úžasnú ságu súmrak. Stephenie Meyrova však napisala aj ďalšiu skvelú knihu Hostiteľ. Tato kniha je fantastická. Ku knihe som sa dostala len teraz pretože keď vyšla absolútne ma nezaujala, siahla som po nej až teraz a to som spravila veľkú chybu. Keď som ju začala čítať ,vedela som že ma nepusti. Veľa ľudí malo s prvými sto stranami problém ale ja som nemala absolútne žiaden. V knihe je všetko čo ma mať skvela kniha. Je tam tajomno, láska, dobrodružstvo. Niektorí si možno povedia: A to je Stephenie Meyrová to nebude dobre, mýlia sa kniha je vážne super. V knihe sa nie sú žiadne hluché miesta, takže sa určite pri nej nebudete nudiť. Štýl písania spisovateľky je veľmi pútavé takže toto ďalšie plus, spisovateľka píše zaujímavo . Čitateľ ma počas čítania pocit že je tam a prežíva s nimi všetko, hádky, radosti, smútok.

V Knihe je veľa postav a ja som si niekoľko s nich obľúbila a pri jednej postave mi dokonca vyhŕkli slzy ako sa osud s touto postav zahral. Nad jednou postavou som však škrípala zubami a to je Ian. Ian mi niektorých momentoch strašne vadil, strašne sa Putničke ktorá bola v Melaninom tele vtieral, ja viem že ju chránil ale niekedy to dosť preháňal. Ostatne postavy boli fajn a neliezli mi na nervy tak ako Ian.

Stephenie Meyrová napísala kvalitnú a do posledných detailov premyslenú knihu v ktorej sa skrýva originálny príbeh ktorý budete čítať až po kým neotočíte poslednú stranu. Teším sa na ostatne časti pretože koniec mi prišiel trochu otvoreny. Dúfam že to bude čoskoro.