Emma Hart-Hrej férově (Recenzia)

30. listopadu 2014 v 12:59 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Emma Hart
Názov knihy:Hrej férově
Počet strán: 221
Séria:The Game

Její minulost je plná utrpení. Jeho minulost zase plná bolestného zármutku. A i přesto je jediným na světě, kdo jí připomene, že je pro co žít.Abbi Jenkinsová už ani nedoufala, že by někdy opustila zdi ústavu pro duševně choré, kde musela strávit celý poslední rok. Že se jí to povedlo, však neznamená, že by zapomněla, co všechno jí Pearce provedl. Moc dobře ví, že jedinou šancí, jak se vyrovnat s depresemi, které jí každý den ničí mysl, je balet, který je pro ni víc než jen pouhým koníčkem. Balet na prestižní umělecké škole Juilliard v New Yorku je tím jediným, co jí dává touhu žít. Něco, k čemu se může upnout.Blake Smith opustil Londýn z jednoho jediného důvodu, a to i přesto, že nikdy nechtěl utíkat před bolestnou minulostí. Po příjezdu do New Yorku je plně odhodlaný, že splní slib, který dal sestře a dostane se na Juilliard. Nikdy však nepředpokládal, že bude ve stejné třídě s Abbi - dívkou, jejíž oči jsou plné smutku a utrpení. Utrpení, jaké on sám dobře zná. Každá hodina, kterou spolu stráví, je sbližuje víc a víc. A Blake už nemůže dále bojovat s nutkáním ochránit ji samu před sebou.Čím více se dozvídají o své minulosti, tím více se musí ptát sami sebe, zda existuje ještě něco, co by je mohlo zachrániť.

Každý z nás prežil alebo prežíva obdobie kedy ma pocit že život s nim pekne vybabral a už nikdy nebude šťastný, nikdy sa nebude šťastné usmievať. Takéto obdobie prežíva aj Abbi Jenksova to čo si prežila by málokto zvládol. Jedine čo ju drží pri živote je sen, dostať sa na Juilliard a preto je schopná sa pobiť z démonmi svojej minulosti. Ťažké obdobie prežíva ja Blake ktorý odišiel z rodného Londýna splniť sen svojej sestre ktorá zo svojmi démonmi boj prehrala. Ich stretnutie bude osudove ale zvládnu to obaja? a zvládne to hlavne Abby? Na tieto otázky nájdete odpoveď v najnovšej knihe Hrej férově z pera Emmi Hart.

Na knihu Hrej férově som sa veľmi tešila a mala som veľké očakávania .Predošli príbeh Hrej tajně ma troška sklamal ale autorka ma tentoraz prijemne prekvapila .V tomto príbehu v poradí štvrtom zo série The Game sa môžete tešiť na novu zápletku a skvelý príbeh .Ale poďme najprv od začiatku a predstavme si našich hlavných hrdinov.

Hlavná hrdinka sa zaradila do kategórie mojich obľúbených knižných hrdiniek to musím ako prvé napísať .Abby je veľmi silná a hlavne veľmi citlivá.To čo jej spôsobil ten idiot by položil každu .Jej láska k Pearcovi bola veľká, Abby mala zasadene ružové okuliare a o Pearcovi si myslela že je dokonalý. Lenže on vôbec taký nebol. Dohnal ju do psychiatrickej liečebne a Abby sa musela veľmi dlhu dobu dostavať zo všetkého. Veľmi sa mi páčilo že Abby hneď keď zbadala Blake nehodila sa mu okolo krku a rýchlo zabudla na to čo si prežila, skôr naopak absolútne ju žiaden chlap nezaujal to čo si prežila z Pearceom jej bohaté stačilo .Blake takisto ako Abbi si prežil ťažké obdobie .Blakea by som charakterizovala ako citlivého, vtipného,milého a láskavého. V knihe sa mihnú aj postavy z predošlej časti .Ostatne postavy boli fajn .

Emma Hart napísala skvelú knihu ktorá ma bavila od prvej strany. Napísala veľmi silný príbeh kde použila citlivú tému dnešnej doby.Možno vám tento príbeh príde ako klišé, dvaja zlomení ľudia ktorý hľadajú k sebe cestu a popritom bojujú o sen ale malo to niečo do seba a nenudilo ma to.Kniha je dokonala oddychovka ktorú budete mať prečítanú raz dva. Na záverečný diel Hrej Vabank sa veľmi teším. Odporúčam