Rick Riordan-Percy Jackson-Zlodej blesku (Recenzia)

26. listopadu 2014 v 15:07 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Rick Riordan
Názov knihy:Percy Jackson-Zlodej bkesku
Počet strán: 405
Séria: Percy Jackson

Majstrovsky Blesk- Silná zbraň najvyššieho Boha Dia- Bol ukradnutý a môže to mať osudné následky pre ľudstvo. Čo s tým má spoločné dvanásť ročný chlapec Percy Jackson.V ktorého okolí odrazu začínajú ožívať krvilačne bytosti zo starých Gréckych báji a povesti .Hrozí mu vyhodenie zo školy a kopa ďalších problémov ?Podarí sa mu spolu s jeho priateľmi nájsť ukradnutý blesk? Zisti skutočnú pravdu o svojom otcovi?

Jeho knihy milujú deti ,dospeli, tínedžeri. Každá jeho kniha sa stane Bestsellerom a dve (zatiaľ) jeho knihy sú sfilmovane a úspešné. Hovorím o spisovateľovi Rickovi Riordanovi ktorý si ma po menšom boji :D získal. Samozrejme pred pozretým filmu Percy Jacksom som absolútne netušila že nejakí Riordan existuje a že napísal Tetralogiu Percy Jackson .Po prvej časti som bola svetom gréckych bohov uchvátená a následné som zistila že existujú aj knihy. Od radosti som nevedela čo mám robiť. Problém však nastal zohnať knihu ,veľmi dlhu dobu mi trvalo kým som ju našla a potešila som sa že si ju konečne môžem aj ja prečítať a zhodnotiť či je kniha katastrofa a ja som prevalcovaná filmom alebo takisto sa mi bude páčiť aj kniha.

Hlavný hrdina Percy Jackson a jeho dvaja kamaráti Grover a Annabeth boli sympaticky a vtipný. V knihe vystupujú aj iné postavy ktoré boli originálne ,niektoré vtipne takže určite si každý z vás nájde postavu ktorú si obľúbili. Kniha je skôr určená mladším čitateľom ale i ty starší si v tejto knihe určite prídu na svoje a takisto ich uchváti svet gréckych báji a povesti.

Rick Riordan napísal originálny príbeh ktorý je premyslení do posledných detailov .Kniha Percy Jackson je fajn ale predsa by som tejto knihe niečo vytkla a to nudný začiatok .Prvých sto strán som sa nútila čítať a začal ma premáhať pocit sklamania. Kniha však začala pomaly naberať na akciu a ja som sa do nej pomaly začítavala a pocit sklamania začínal opadať.V knihe najdete vtipne sceny ale i akciu.Autor nám ponúkol neokukaný príbeh o gréckych bohov ktorý bol aj napriek nudnému začiatku fajn a som zvedava na dalšie časti. Odporúčam