Zuzka Šulajová-Džínsový denník 4 (Recenzia)

17. listopadu 2014 v 12:42 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Zuzka Šulajová
Názov knihy:Džínsový denník 4
Počet strán: 367
Séria:Džínsový denník

Paula nezvratne dospieva no i tak sa svojho denníka nevzdáva a sprevádza ju aj ďalšími rokmi štúdia. Paule je sprvoti trošku smutno za bývalými spolužiakmi, hoci s niektorými zostava v kontakte. Na začiatku prvého semestra jej však mama povie, že vysoká škola jej zmení život takisto ako stredná. Má pravdu? A budú to mať na svedomí spolužiaci ?Staré lásky, ktoré nehrdzavejú? Lukášovi kamaráti z Anglicka, ktorí sa dovalia na Slovensko ?Prichádza vek vhodný na životné rozhodnutia- vloží niekto hlavu d chomúta? Toto všetko a oveľa viac nájdeme v Paulinom denníku.

Sériu Džínsový denník milujem a keď som sa dozvedala že vyjde štvrtá časť skákala som po plafón. Je pravda že predošlá časť ma trochu sklamala ale nič to nemení na tom že by som teraz zanevrela na denníky to vôbec práve naopak nemohla som sa dočkať kedy si najnovší Džínsový denník kúpim a pustím sa do čítania.

Paula je na vysokej škole, nove prostredie, neznámi ľudia. Cíti sa tak isto ako keď nastupovala na strednú školu a to by nebola Paula keby si hneď na úvod nevyrobila trapas ako svet .Po par dňoch sa Paula ako tak aklimatizuje do nového prostredia, dôležitom faktom je aj to že do triedy s ňou chodí Gabriela, spolužiačka zo strednej školy takže to nie je až také strašne. A čo Paula a Lukáš? Ich láska prekvitá, sú spolu šťastní a všetci sa pýtajú kedy bude svadba, deti. No Paula sa s Lukášom nikde neponáhľa a užívajú si jeden druheho. Všetko je krásne, dokonale a vy sa počas čítania knihy škeríte od ucha k uchu. Paula raz však dostane nápad ,pozvať Lukášových kamarátov z Anglicka na Slovensko a keby Paula vedela že s príchodom Lukášových kamarátov sa ich spoločný život (a nie len ich) zmení asi by si to premyslela. Ich vzťah začína dostavať vážne trhliny, ustane to ich vzťah alebo je paru Lukáš a Paula koniec?

Aj v tomto pokračovaní sa objavia a mihnú postavy z predchádzajúcich časti ako napríklad Paulin kamarát Rišo, Patrik, nemôžem zabudnúť na Paulinu druhu najlepšiu kamarátku Denisu a mnohé iné postavy a čo-to sa dozvie aj o bývalých spolužiakov zo strednej školy a môžeme sa tešiť aj na nove postavy. Džínsový denník bol na začiatku trochu nudný ale po par kapitolách sa to rozbehlo a ja som si čítanie knihy užívala. Od druhej polovice však u mňa nastal zvrat a ja som do konca, čítala knihu so slzami v očiach a som veľmi zvedavá čo si pre nás Zuzka pripraví. Džínsový denník 4 vám odporúčam.