Cynthia Handová-Nadpozemská (Recenzia)

13. prosince 2014 v 17:54 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Cynthia Handová
Názov:Nadpozemská
Počet strán: 370
Séria:Nadpozemska

Clara je bytosť s anjelskou krvou. Má poslanie ktoré sa jej po častiach zjavuje. Musí vyslobodiť neznámeho chlapca z horiaceho lesa ,netuší však, kto je ten chlapec a prečo ho má zachrániť. Po presťahovaní sa do nového mesta sa Clara zoznámi s Christianom, tajomným chlapcom vízie. Christian je charizmatický a veľmi milý, ale má priateľku a tak si Claru sotva všimne. Clara si postupne zvyká v novom prostredí a zároveň objavuje záhadný svet anjelov. Zisťuje, čo všetko ešte o sebe a o ostatných nadpozemských bytostiach nevie -nie všetci sú totiž dobrí, niektorí z padlých sú dokonca zosobnením zla. Podarí sa Clare splniť anjelskú úlohu a vyhovieť tak svojej mame? Je Christian skutočne tou pravou láskou alebo len dobrým priateľom .Ak si Clara zvolí inú možnosť, zmení tým budúcnosť a zároveň zasiahne do osudu všetkých zúčastnených?

Nadpozemská si získala veľa fanúšikov.Príbehov o anjeloch nikdy nie je dosť a pokiaľ ste taký maniak do anjelských priebehoch tak ako ja tak to nemáme o čom debatovať. Ale je tato kniha naozaj taká super?

Claru mi je veľmi sympatická .I napriek tomu že ma vízie a tie vždy prídu nesprávnom čase snaží sa začleniť medzi svojich rovesníkov čo je trochu ťažšie keďže škole ma vždy posledné slovo Kay, chodiaca dokonalosť, ma dokonalého priateľa a jej život je dokonali .Kay je krava ,takto by som ju najlepšie charakterizovala . Nezanášam takéto povrchne mrchy ktoré si myslia že svet sa toči okolí nich. Keď sme už pri Kay spomeňme aj je dokonalého priateľa Christiana ktorý v Clarinich víziách zohráva dôležitú úlohu. Christiana som si neobľúbila .Prišiel mi totálne nudný .Naopak koho som si obľúbila je Tucker. Aj keď sa na začiatku správal ako pako po čase mu Clara zamotala hlavu. Ostatne postavy ako Wendy, Clarina mama a iné postavy boli fajn a určite si každý z vás nájde postavu ktorú si po Clare obľúbi.

Kniha Nadpozemská bola dobra ale k tomu aby som bola s nej nadšená a odporučila by som ju každému mi chýbala akcia. Bolo jej tam, ale trochu menej a to mi chýbalo .Autorka sa sústredila viac na emócie rôzneho druhu. Plusom bolo aj skvele opísanie prostredie a vy počas čítania mate pocit že ste pri Clare a spolu s ňou sa dozvedáte viac o svete anjelov. I napriek tomu že v knihe je akcie menej, Nadpozemská sa mi páčila a teším sa na ďalší príbeh o Clare .Odporúčam.