Jamie McGuireová-Chodiaca Katastrofa (Recenzia)

8. prosince 2014 v 19:18 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Jamie McGuireová
Názov:Chodiaca Katastrofa
Počet strán: 372
Séria:Beautiful (2)

Travis stratil v detstve matku, jedinú ženu, ktorá ho bezvýhradne milovala. Vyrástol s bitkárskymi bratmi a s otcom, ktorý hľadal útechu v alkohole. V ranom veku si predsavzal, že nebude korisťou, ale lovcom. A potom stretol Abby Abernathyovú.

Abby je kombinácia nevinnej krásy a hriešnej minulosti. Vníma Travisa inak ako ostatní a nemieni sa mu vrhnúť okolo krku lebo vie, koľko spolužiačok prešlo jeho posteľou.
Príbeh Abby a Travisa je v tejto knižke opísaný tak, ako ho prežíval on, muž s večným nepokojom v duši.

Krásna katastrofa ktorú napísala Jamie Mcguierová si ma získala a kniha sa zaradila medzi moje obľúbené .Keď som sa dozvedela že autorka napísala aj Chodiacu katastrofu a ja sa konečne dozviem prečo som niekedy pri Travisovi strácala nervy, prečo som nad nim krútila hlavou a hovorila si: Tak toto nie kamarát, bola som šťastná. Tešila som sa že sa konečne dozviem prečo niekedy robil to čo robil a konečne som dozviem niečo o mužovi ktorý mal večný nepokoj v duši.

Hlavných hrdinov vám nemusím predstavovať. Travis je tvrdohlavý , divoký a nikdy neviete čim vás prekvapí , šokuje, rozhodne nepatri do kategórie ľahko čitateľní muž a to sa mi na Travisovi veľmi páčilo. Autorka nám v tejto časti dala všetky odpovede nad ktorými sme si lámali hlavu a ja som počas čítania zistila že som sa beznádejná zamilovala do Travisa Madoxa :D Spoznali sme jeho minulosť ktorá bola v krásnej katastrofe opísaná len okrajovo a autorka dala priestor aj jeho bratom ktorých som si vdaka tejto časti veľmi obľúbila. Travisov otec bol tiež skvelý a to že vychoval piatych synov je obdivuhodne. Ostatne postavy ako Americu a Shepleyho poznáme aj z predošlej časti a osobne si myslím že autorka by mohla napísať príbeh aj o nich, rada by som si to prečítala.

Chodiaca katastrofa možno niektorým príde už navyše ale pravé v tejto časti sa veľa veci vyrieši, objasni a ten koniec... z toho som sa rozplývala ešte par desiatok minúť po prečítaní knihy. V knihe je samozrejme romantika ale vyskytnú sa tu aj vtipne časti a trochu aj nebezpečne akcie. Chodiaca katastrofa bola skvelá kniha ,rýchlo sa čítala a nebol tam moment pri ktorom by som sa nudila. Odporúčam