Richelle Mead-Upírska Akadémia-Spútané mágiou (Recenzia)

22. prosince 2014 v 20:13 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Richelle Mead
Názov knihy:Upírska akadémia-Spútané mágiou
Počet strán: 421
Séria:Upírska akadémia

Rose dostala šancu: mohla si vybrať medzi smrteľným životom osamote a nesmrteľným životom v náručí milovaného Dimitriho. Ale rozhodla sa zle... Späť za bránami Akadémie sv. Vladimíra sa s Lissou a ostatnými spolužiakmi pripravujú na koniec štúdia a na deň, keď dajú škole zbohom raz a navždy. No aj keď všetkých opantáva blaho posledných dní, Rose je duchom vždy s Dimitrim. Nedokázala ho zabiť, keď mala príležitosť. Dimitriho máta spomienka na Rose a jej krv a teraz má už len jediný cieľ: On a Rose musia byť spolu. Navždy.

Obľúbená Upírska akadémia sa na Slovensku dočkala piateho pokračovania s podtitulom Spútané mágiou. Na tuto časť som sa veľmi tešila .Po štvrtej časti ktorá mi dokonale zabrnkala na moju emočnú strunu som sa nemohla dočkať tejto časti. Nájde Rose spôsob ako vrátiť život Dimitrimu? A čo Adrián a sľub ktorý mu dala? Odpovede na tieto otázky nájdete v piatom pokračovaní .

Naša stará známa Rose aj v tejto časti ukázala svoju citlivú stránku a naopak čo je určite prekvapenie silu a odvahu objavila v sebe Lissa čo sa mne veľmi páčilo .Adrian bol fajn ale že by som z neho odpadávala to asi nie pretože prekvapivo si opäť získava u mňa sympatie Dimtri ktorý si to u mňa po prečítaní štvrtej časti dosť nahol. Christian bol opäť takí pohodak ktorého si nejde neobľúbiť a som zvedavá čo s parom Christian a Lissa autorka spraví v poslednej časti. V knihe sa vyskytlo veľa nových postav ale mihli sa tu aj známe postavy a opäť zamiešali perfektne karty osudu Rose aj Lisse a určite aj ostatným.

Richelle Mead aj tentoraz vsadila viac na emócie čo vôbec neberte ako negatívum. V Upírskej akadémii - Spútane mágiou dochádza k rozhodnutiam a dosť závažnému zločinu ktorí sa nezaobíde bez emócii a ktorý vás určite prekvapí a vyrazí vám dych. Aj keď bol začiatok zvláštny a ja som s knihy na začiatku mala zmiešane dojmy po par stranách to bolo opäť stará dobra Richelle Mead ktorá skvele miešala emócie s akciou. Knihu som prečítala za par dni(Dala by som ju určite za minimálne za dva dni ale chytila ma mala knižná kríza). Autorka opäť nesklamala aj keď otvorený koniec...Posledné dve slova som si čítala asi 10 krát. Za ten otvorený koniec Richelle neznášam, nemohla tam ešte niečo napísať? Asi nie. Veľmi sa teším na poslednú časť. Odporúčam.