Samantha Youngová-Dublin Street (Recenzia)

18. prosince 2014 v 16:42 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Samantha Youngová
Názov knihy:Dublin Street
Počet strán: 335
Séria:Dublin Street

Joss, ako ju všetci familiárne volajú, sa rozhodne ujsť pred spomienkami na tragické udalosti a presťahuje sa zo Spojených štátov do Škótska .Keďže sa tvrdohlavo vyhýba blízkym vzťahom, nikto netuší, aký veľký žiaľ v sebe dusí a ako dennodenne bojuje so svojimi démonmi. Samotárski život jej dokonale vyhovuje -kým sa nenasťahuje do nového bytu na Dublin Street a nespozná Bradena ,ktorý otrasie jej zdanlivo nedobytným svetom. Braden Carmichael vždy dosiahne, čo chce. Je úspešný, bohatý, neskutočné príťažlivý- a odhodlaný dostať Joss do postele. Keď zistí, že ju predstava vzťahu desí, navrhne jej ,aby uzavreli dohodu, ktorá uspokojí ich spaľujúcu sexuálnu príťažlivosť. No tvrdohlavému Škótovi ich posteľne hry nestačia a Joss spanikarí. Predstava, že niekto prenikne do útrob jej duše ,je pre ňu neprípustná .

Knihu Dublin Street vám určite nemusím predstavovať. Na slovenskom trhu z tejto série ešte vyšlo London Road a Jamaica Lane. Od knihy som nič extra neočakávala (radšej) a preto ma tento príbeh prijemne prekvapil a príbeh o Joss a Brandonovi mi jednoducho učaroval.

Hlavnú hrdinku Joss by som charakterizovala ako silnú, citlivú a komplikovanú osôbku. To čo si prežila bolo ťažké ale niekedy som nad jej správaním prevracala oči a bola som z nej pekne na nervy. Brandon bol tajomný ,komplikovaný a charizmaticky ale aj on mal momenty kedy sa správal ako idiot. Z vedľajších postav som si obľúbila Ellie ktorá bola taká pohodačka. Ellie obdivujem aj za to ako dokázala bojovať vtedy keď sa s ňou osud kruto zahral.

Čítanie som si užívala a knihu som zhltla na posedenie. Autorkin štýl je pútavý a svieži. Počas čítania knihy sa aj zasmejte, budete prekrúcať očami ale sa i rozplávať nad správaním Brandona ktorý mal takisto ako jeho sestrička Ellie trpezlivosť z Joss.

Dublin Street je romantická kniha z jemne erotickým nádychom ale ak mate strach že tam pôjde len o sex tak ste na veľkom omyle. Samantha Yungová neopisovala len komplikovaní vzťah Brandona a Jess ale dala priestor aj vedľajším postavám a hlavne s Ellie si prežijeme jednu drámu takže nebude sa to točiť len okolo Brandona a Jess ale budeme prežívať emócie aj z ostatnými postavami. Na London Road sa veľmi teším aj keď sa na jednej strane trochu obavám pretože príbeh bude tentoraz o Jo ktorá pracuje spolu s Jess a teda Jo mi bola nesympatická ale uvidím možno zmením názor. Ako som spomínala Dublin Street ma prijemne prekvapil a knihu rozhodne odporúčam.