Sylvia Dayová-Obnažená (Recenzia)

27. února 2015 v 19:07 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Sylvia Dayová
Séria:Crossfire
Názov knihy:Obnažená
Počet strán: 342

Bol krásny, inteligentný a neskutočne príťažlivý. Priťahoval ma tak ako ešte nikto. Po jeho dotyku som túžila ako po droge, hoci som vedela, že ma nebezpečne oslabuje. Stále som sa spamätávala zo všetkého strašného, čo sa mi v minulosti stalo, a v jeho prítomnosti ožívali zlé spomienky. Gideon si to uvedomoval. Aj on mal svojich démonov. Boli sme jeden druhému ako zrkadlo, ktoré odráža tie najtajnejšie rany a túžby. Putá jeho lásky ma premenili a ja som len dúfala, že muky, ktorých stopy sme obaja niesli, nás naveky nerozlúčia.

Čitateľkám(možno aj čitateľom ,kto vie)určite nemusím predstavovať autorku Sylviu Day.Jej séria Crosffire si získala milióny ľudí na celom svete ktorý milujú erotické romány a keďže sa netajím tým že aj ja tieto knihy čítam ,rozhodla som sa aj ja siahnuť po prvej knižke s tejto série z názvom Obnažená. Určite ste už počuli že Obnaženú prirovnávajú k milovaním i nenávidením 50 odtieňom sivej a ja teraz po prečítaní oboch kníh nechapem ako môže tieto knihy niekto porovnávať. Obe sú odlišne.

Opäť tu máme príbeh zo sveta smotánky. Luxusne oblečenia ,nacvičene pózy. Fešný a dokonali milionár a, teraz asi čakáte nevine dievča. Nič také však tejto knihe nie je. Hlavná hrdinka Eva je dospela, inteligenta a sem tam vtipná. Pracuje a býva so svojim kamarátom. Do je života však stupuje Gideon Cross, áno to je ten hore spomenutý miliónar.A Evin život sa pravé vtom okamihu zmeni. Gideon je tajomný, úprimný a sem tam mi trochu naháňal strach. Obaja boli zvláštni a ani jedného s nich som si nijako extra neobľúbila. Z vedľajších postav som si obľúbila jedine Evinho šéfa Marca (ak sa inak volal, tak mi to prepáčte a opravte ma)

Obnažená nebola zla kniha ALE pocit že čítam 50 odtieňov sivej bez herne a iných veci tak toho som sa nedokázala zbaviť. Z knižky mám zmiešane dojmy,na jednej strane sa mi kniha páčila no na druhej som mala sem tam pocit že čítam veľa krát spomínané odtiene.Pozitívum tejto knihy bolo že sa čítala naozaj rýchlo a stránky sa prevracali sami. Ďalším pozitívom bolo že dosť škaredé, zvrátené veci si tentoraz prežila aj samotná hrdinka Eva a ak sa chcete dozvedieť čo sa jej stalo a vedzte že vás to bude lákať knihu len tak ľahko neodložíte .Obnažená je romanticky príbeh, nie je vôbec vulgárni takže tým ktorý sa nepáčili odtiene siahnite po Obnaženej,možno vás Gideon Cross opantá tak ako milión žien opantal Christian Grey.