Kateřina Petrusová - Nebezpečná láska (Recenzia)

18. března 2015 v 18:09 |  Knižné recenzie

Autor:Kateřina Petrusová
Názov knihy:Nebezpečná láska
Séria:Bavettovi
Počet strán:374

Na doporučení posledního zaměstnavatele získá mladá newyorská ošetřovatelka Paige práci v rodině Bavettových, bohatých podnikatelů pocházejících z Itálie. Má se starat o jejich syna Michaela, mladého muže, který se po autonehodě duševně vrátil do období svého dětství. Paige si k němu postupně nachází cestu a Michael si ji velice oblíbí. Postupem času Paige přichází na to, že se dostala do newyorského podsvětí a její zaměstnavatelé jsou součástí mafie.Co se stane, až se jednou Michael probere? Dostane se Paige ze spárů Bavettových, když odhalila jejich tajemství?

Konečne som si už aj ja prečítala niečo od českej autorky Kateřini Petrusovovej a bola to prvá časť z veľmi obľúbenej série Bavettovi z názvom Nebezpečná láska. Od Katky som si chcela už veľmi dlho niečo prečítať a ty ktorí o mne vedia že som blázon do romantických príbehov mi pravé tuto sériu odporučili. Po prečítaní knihy som bola prijemne prekvapená a kniha sa mi veľmi páčila.

S hlavnou hrdinkou Paige som vôbec nemala problém.Bola starostlivá,obetavá, milá ale vedela byť aj tvrdohlavá. Michaela sme najprv spoznali ako dieťa v dospelom tele. Michael sa správal ako tipicke dieťa.Bol zlatý ale vedel niekedy aj vyvádzať.Dospelý Michael bol citlivý a starostlivý a aj vtipný no aj on mal však tvrdohlavú gebuľu a vtedy vznikali medzi nim a Paige vtipne i menej vtipne situácie.S vedľajších postav som si obľúbila Roberta ,Michaelovho brata a nemôžem zabudnúť na ich kuchárku Theresu .Aj v tejto knihe sa našli postavy ktoré vám budú liezť na nervy a jedna s postav bola Michaelova mama ktorú nazvala Paige veľmi vtipne a to Kobra. Ostatne postavy boli fajn a skvelé dopĺňali dej a prispeli do príbehu aj svojim humorom alebo naopak skvele zamotali dej pribehu.

Štýl písania autorky mi sadol a ja som s nim vôbec nemala problém.Kateřina Petrusová píše pútavo a sviežo a po cely čas mate pocit že ste v samotnom príbehu.V knihe nájdete okrem romantiky aj humor ale i napätie i par prekvapení ktoré vás šokujú.Stránky v knihe sa obracajú veľmi rýchlo a rozhodne vám nuda pri tejto knihe nehrozí. Na druhy diel Nepřítel mého nepřítele sa veľmi teším a určite si prečítam aj ostatne autorkine knihy. Odporúčam.