Gemma Burgess-Baby z Brooklynu (Recenzia)

12. května 2015 v 15:50 | Sima |  Knižné recenzie
Autor: Gemma Burgess
Počet strán: 342
Vydavateľstvo: Slovart
Séria: Baby z Broolynu-Pia

Celý život majú pred sebou! Ale čo s ním? Pia - sexy dvadsiatka s panickým strachom z nových vzťahov je nezamestnaná, bezradná, s fotkou hore bez na facebooku. Nie, Pia Kellerová nežije svoj sen. Na facebook totiž niekto zavesil, ako tancuje na stole hore bez. Videli to jej rodičia, aj jej nový šéf. A tak prišla o svoj prvý džob. Býva v Brooklyne so svojimi štyrmi naj kamoškami, čo majú celý život pred sebou. Odvážne nápady a nový jedálenský karavan s prudko zdravou stravou, zlomené srdce, žúry i známosti na jednu noc, život plný problémov, z ktorých sa snaží vyhrabať, no namiesto toho sa dostáva ešte do väčších. Nič nejde ako po masle, všetko sa stále viac a viac komplikuje.

už dlho sa mi nestalo že som po par stránach bola s knihy nadšená a cítila som že to bude niečo super čo mi sadne.Poslednú dobu keď čítam knihu zo začiatku mám s nej zmiešane dojmy, tu to tak nebolo .Gemma Burgess patri po prečítaní knihy medzi moje obľúbené autorky.

Hlavných hrdiniek je tentoraz päť,Madeleine,Julia,Coco,Pia,Angie. Už z názvu je vám jasne že prvý príbeh s tejto série je o Pii.Hlavna hrdinka Pia je bláznivá ,citlivá,magnet na všetky trapasy rôzneho druhu a rozhodne sa len tak ľahko nevzdáva a ide si sa svojim snom.Aj napriek tomu že som moc nefandila jej životnému štýlu som si ju obľúbila a veľa krat som s ňou súhlasila a chápala som ju. Okrem Pii som si obľúbila ešte Coco. Okrem báb v knihe vystupujú ešte iné postavy ktoré buď Piin život skomplikujú, zmenia alebo vďaka nim Piia mnohé veci pochopí.

Baby z Brooklynu je skvelá kniha v ktorej som sa našla a veľa krát som si povedala počas čítania: Súhlasím, Presne tak ,tak by som to aj ja riešila, to poznám. Veľmi sa mi páčilo ako autorka popísala kamarátstvo medzi babami. Nech sa dialo čokoľvek baby pri sebe vždy stali v akejkoľvek situácii. V knihe sa samozrejme vyskytuje aj láska ale ak sa bojíte že počas čítaní budete polepení akoby ste jedli cukrovú vatu, tak to u tejto knihy nehrozí.Autorka nám ju dávkuje postupne a vždy ten správny moment takže žiaden sladký román nehrozí.

Gemma Burgess ma skvelý štýl písania. Ľahký a,príjemný.Baby z Brooklynu je skvelá knihy a žiadne negatívum som tam nenašla.Kniha je vtipná, pri niektorých hlaškach som sa smiala na cely dom. Je tam aj trochu akcie a samozrejme romantiky.Teším sa na druhú časť ktorá bude o Angie.Baby z Brooklynu určite odporúčam.