Sylvain Reynard-Temná Raven (Recenzia)

26. května 2015 v 14:00 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Sylvain Reynard
Počet strán:480
Vydavateľstvo:XYZ
Séria:Temná Raven

Raven Woodová restauruje ve florentské galerii Uffizi renesanční umělecká díla. Její život navždy změní jedna nevinná cesta z večírku. Když se stane svědkem nesmyslného útoku na bezdomovce, útočníci se posléze obrátí i na ni a zatáhnou ji do úzké uličky. Raven už je napůl v bezvědomí, když útočníky vyruší kakofonie vrčení, po které následuje křik jich samotných. Raven naštěstí upadá do milosrdné temnoty, ale až poté, co zběžně zahlédne stín postavy, která jí šeptá:Cassita vulneratus. Když se Raven probere z bezvědomí, je nenávratně poznamenaná. Vrátí se do galerie Uffizi, ale nikdo ji nepoznává a co je ještě znepokojivější, zjišťuje, že v práci nebyla celý týden. Během jejího zmizení, které si sama nedokáže vysvětlit, došlo v galerii Uffizi k loupeži - zmizely Botticelliho ilustrace nevyčíslitelné hodnoty. Bezradná policie Raven označí za hlavního podezřelého a ta se zoufale snaží očistit své jméno. Vyhledá jednoho z nejbohatších obyvatel Florencie a těžko polapitelného muže, aby se pokusila odhalit pravdu o svém zmizení. Jejich setkání zavede Raven do temného podsvětí, jehož obyvatelé si střeží svá tajemství.

Autor Sylvain Reynard si získal mnoho fanúšikov svojou trilógiou Gabirielovo inferno. Ja som síce okolo nej chodila a pozerala som sa po nej jedným očkom ale vždy som dala prednosť inej knihe. Po prečítaní Temnej Raven s pera pravé tohto autora už nezostanem len pri pozeraní.Sériu Gabrielovo inferno si chcem zaobstarať aj s toho dôvodu že Temna Raven nadväzuje na tuto spomínanú sériu.Na druhej strane nebojte sa ak ste predtým nečítali tak ako ja Gabrielovo inferno nebudete veľmi zmätení.

Hlavou hrdinkou v tejto knihe je Raven Woodová. Mlada no osamela žena ktorá si získala moje sympatie.Raven bola takisto ako Princ tvrdohlavá no nesmierne citlivá a vo veľa veciach som ju chápala keďže aj ja mám menšiu chybičku krasy. Veľmi sa mi páčilo že autor neopísal Raven ako krásavicu s ebenou pletou, dokonalou postavou.Raven totižto mala problémy s chôdzou a pri tom si pomáhala s paličkou.Väčšinou je hlavna hrdinka krásna,úžasná,bezchybná tu Raven nebola taka .Raven boal normálna žena z normálou postavou a s menším hendikepom no i napriek tomu bola svojim spôsobom krásna.Hlavou mužskou postavou bol princ ktorý bol tajomný,tvrdohlavý,vášnivý,pozorný a citlivý ale poslednú spomínanú vlastnosti skvele skryval.V knihe sa vyskytlo samozrejme mnohé iné postavy ktoré dopĺňali dej.V knihe sa objavia aj postavy z obľubenej série čo mnohých určite poteší.

Takýchto príbehov aké napísal Sylvain Reynard bolo a bude ale i napriek tomu sa mi tento príbeh páčil a mal svoje čaro. Autor skvelé opísal prostredie a vďaka príbehu o Raven a princovi sa aspoň nachvíľu ocitnete krásnom prostredí Florencie a prechádzate sa zakutiami a uličkami.

Temná Raven určite poteší hlavnej tých ktorý miluju knihy Sylvaina Reynarda a ty ktorý nevedia či sa pustiť do tejto knihy alebo nie rozhodne by ste to mali skúsiť. Autor ma skvelý štýl písania .Kniha sa číta rýchlo aj keď je hrubá a keď sa prelúskate na koniec tohto príbeh autor pripravil pre vás prekvapenie v podobe par scén vynechaných z Gabrielovho raje, menšiu ukážku z druhej časti Temnej Raven a ešte vynechaná scénka z Temnej Raven. Kniha je romantická z nadyhom erotiky.V knihe okrem romantiky nájdete aj akciu. Knihu odporúčam všetkým, milovníkom i nemilovnikom romantickej literatúry.