Christina Laurenová-Božský Bastard (Recenzia)

9. června 2015 v 19:01 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Christina Laurenová
Počet strán:303
Vydavateľstvo:Jota
Séria:Beautiful Bastard

Chloe Millsová, zatraceně chytrá a pracovitá studentka obchodní administrativy, má jediný problém: svého šéfa, Bennetta Ryana. Je náročný, neomalený, bezohledný - a naprosto neodolatelný. Božský bastard.Bennett se vrátil z Francie do Chicaga, aby zaujal významný post v obrovském rodinném podniku. Vůbec nečekal, že ta asistentka, která mu v zahraničí na dálku pomáhala, je nádherné, nevinně provokativní - naprosto nesnesitelné - stvoření, se kterým se teď bude muset vídat každý den. Navzdory drbům nikdy nebyl příznivce románků na pracovišti. Jenže Chloe pro něj představuje takové pokušení, že je ochotný pravidla ohnout - nebo je rovnou poslat k čertu -, pokud to znamená, že bude jeho. Kdykoli a kdekoli.Když ovšem jejich vzájemná touha dostoupí zlomového bodu, budou se muset Bennett a Chloe rozhodnout, co všechno jsou ochotni obětovat, aby jeden druhého získali.

Sériu Božsky Bastard vám určite nemusím predstavovať ,zvlášť čitateľkám ktoré holdujú týmto šteklivým románom. Ja osobne nepohrdnem takouto knihou(to asi vyznelo divne) a Božsky Bastard bol na mojom zozname kníh ktoré si chcem prečítať veľmi dlho. Od jeho vydania som chcela siahnuť po tejto knihe a dozvedieť sa čo všetci milujú na Božskom Bastardovi.Ku knihe som sa dostala(ako to býva u mňa zvykom) až teraz a to vyšla v českom vydavateľstve Jota už veľmi dávno (v roku 2013).Teraz som sa už konečne dokopala ku kupé knihy a po prečítaní napíšem len jedno, Božsky bastard sa mi páčil aj keď som s nim trochu bojovala.

Veľký problém som mala s hlavnou hrdinkou Chloe.Bola vtipná, inteligentná no miestami si jej logika asi vzala voľno. Neustále si hovorila že to nemôže isť takto ďalej ,že to nie je dobre a čo nespraví o päť minút..usmeje sa na ňu Bennett a všetko čo si povedala jej vyšumí s tej jej peknej hlavičky. Podpichovanie Benneta a Chloe som si naopak užívala a neraz som sa nad tým uškŕňala alebo som rovno vybuchla do smiechu. Oni dvaja boli skvelá dvojica ale ako som už predtým spomínala Chloe by som niekedy najradšej ovalila. Bennet bol blbec správal sa ako korunovaný idiot a Chloe s nim mala naozaj trpezlivosť.Aby som Bennetovi nekrivdila tak musím napísať že bol skvelý obchodník ktorý si vybudoval meno a svojim úsilím dosiahol všetko čo chcel. Svoju druhu stránku -citlivosť a pozornosť nám ukázal až na posledných stránkach.V príbehu vystupujú aj iné postavy ale autorky sa skôr sústredili na našich dvoch hlavých hrdinov.

Každá kapitola bola buď z pohľadu Bennetta alebo Chloe čo ja osobne mám veľmi rada.Zo začiatku má príbeh veľmi nestrhol, trvalo to par strán kým som sa začítala.Keď som prelúskala par strán, pribeh ma chytil a ja som čítala a čítala .Božsky Bastard je fajn kniha. Aj keď asi už od 10 strany budete vedieť ako sa cely tento príbeh skonči i napriek tomu si vás tento príbeh získa.

Božsky Bastard napísali dve autorky ale na knihy to vôbec nie je poznať .V knihe nájdete veľa veľa erotiky,v druhej polovici už dokonca aj romantiku.Ako som spomínala predtým nad vtipnými hlaškami Bennetta a Chloe sa budete smiať takže tu nájdete aj humor .V knihe sú tieto spomenuté veci skvele premiešane takže až na ten začiatok s ktorého som mala zmiešane dojmy a skôr ma to nebavilo ako bavilo ma kniha prekvapila a rozhodne si s tejto série nenechám ujsť aj ďalšie diely .Božsky Bastard bola skvelá oddychovka .Odporúčam