Jana Šulková-Silnejšia ako osud (Recenzia)

6. června 2015 v 11:14 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Jana Šulková
Počet strán:269
Vydavateľstvo:Motyľ

Lara má takmer všetko. Práve začala študovať na výške, má skvelých priateľov a záľubu, ktorú jej mnohí závidia. Skoro všetok voľný čas trávi na ranči, kde je ako doma. V jedno popoludnie, keď sa chystá vysadnúť na svojho obľúbeného žrebca, vrazí do akéhosi mladíka. Vtedy ešte netuší, že do jej rutinného života vstúpil milovaný človek, ktorého bude musieť čoskoro opustiť. Ani to, že to bude také ťažké.Ale prečo? Čo sa stane v jej živote? Proti čomu bude musieť zo všetkých síl bojovať? A zvládne to vôbec? Podarí sa jej byť tou, ktorá bude silnejšia ako osud?Lara urobí ťažké rozhodnutie, a hoci riskuje veľa, nevzdáva sa. Stále verí, že práve ona bude dosť silná a premôže všetko. Dokonca i osud.

Kniha Dievča s maskou od slovenskej autorky Jany Šulkovej zaujala mnoho čitateľov .Dvadsiateho piateho mája vyšla autorke ďalšia kniha ktorá nesie názov Silenejšia ako osud. Kniha Silnejšia ako osud v sebe ukrýva veľmi pekný príbeh plný lásky,priateľstva, sily ale i bolesti.

Lara, naša hlavná hrdinka je normálne dievča ktoré miluje nadovšetko kone .Lara bola fajn postava aj keď som niekedy nechápala jej správaniu a nezhodovala som sa s niektorými jej rozhodnutiami.Daniel, ktorý Lare pomotal hlavu bol zvláštny.Ako sa hovorí taký nemastný neslaný takže toho som si nejako extra neobľúbila .Naopak obľúbila som si Larinho kamaráta Joža ktorý bol pre Laru schopný spraviť čokoľvek.

Autorka v knihe krásne opísala priateľstvo.Čo spravil a bol schopný obetovať pre Laru jej kamarat Jožo je v dnešnej dobe vzacnosť a tak by to malo byť v každom priateľstve.Príbeh o Lare a Danielovi sa vám zo začiatku bude zdať ako jede z milióna ale i napriek tomu ma tento príbeh čaro. Zo začiatku je príbeh krasny priam dokonalý a vy sa miestami pri knihe škeríte od ucha k uchu. Potom sa však všetko zmení a vy ste v prekvapený priam šokovany a nemôžete sa spamätať s toho čo pre Laru autorka pripravila.

Silnejšia ako osud ma prijemne prekvapila. Počas čítania vami bude niekoľko pocitov lomcovať. Raz sa budete škeriť inokedy sa budete hnevať a na konci budete plakať (Epilóg ma dostal).Plusom knihy je reálnosť príbehu. Aj v živote to býva tak že ste šťastný ,mate zdravú rodinu,priateľov a priateľa a odrazu sa vám život nečakane zmení .V knihe sa nachádzajú i krásne myšlienky nad ktorými po prečítaní ešte dlhu dobu budete premýšľať. Silnejšia ako osud odporúčam každému mladšiemu i staršiemu čitateľovi .

Ďakujem za poskytnutie recezneho výtlačku vydavateľstvu Motýľ.Knihu si môžete kúpiť TU alebo skúsiť šťastie v mojej súťaži ktorú nájdete TU.

2 lidé ohodnotili tento článek.