Kiera Cassová-Elita (Recenzia)

13. června 2015 v 15:56 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Kiera Cassová
Počet strán:286
Vydavateľstvo:Cooboo
Séria:Selekcia

Do Selekcie prišlo tridsaťpäť dievčat,zostalo ich len šesť. Dievčatá vedia, čo môžu stratiť a tvrdo bojujú o srdce princa Maxona.America už takmer siaha na korunu, no stále hľadá jasnú odpoveď. S princom Maxonom prežíva úžasné chvíle plné citu a dôvery, no keď zahliadne na chodbách Aspena,ožije prvá láska a ona tuží po živote, ktorý si spolu vysnívali a naplánovali. A tak kým America rieši svoju dilemu, ostatné podkopávajú jej šance.

Na Elitu som čítala rôzne názory ,väčšinou bolia bohužiaľ negatívne .Na túto časť som sa veľmi tešila a nevedela som sa dočkať vydania, bohužiaľ s knihy som sklamaná a mam zmiešane dojmy a od prečítania knihy premýšľam či sa pustiť do ďalšieho dielu alebo to uzavrieť. Druha časť bola slabá a kým jednotku som prečítala na posedenie u dvojky mi to trvalo dlhšie.

Najväčší problém som mala s hlavnou hrdinkou. Neviem či America padla na hlavu alebo čo ale to ako sa správala v tejto časti bolo príšerné. Správala sa ako trucovita krava a myslela som že knihu vďaka Americe ani nedočítam. Neustále to bolo Maxon-Aspen-Maxon-Aspen. Ja viem že opustila lásku ale jej chovanie bolo jednoducho na facku .Keď si ju nevšímal Maxon, utekala k Aspenovi keď si ju už urodzený (Maxon) všímal odrazu Aspen išiel bokom. America mi v tejto časti neskutočne liezla na nervy. Bola tvrdohlavá ,umrčana a blba(a to som slušne napísala!!!)Maxon mi miestami tiež liezol na nervy. Správal sa niekedy ako idiot. Rozmaznaní princ. Prekvapivo ktorý mi až tak veľmi neliezol na nervy bol Aspen, ale stále ho neznášam ale menej ako v prvej časti :D Jediná ktorú mám v tejto knihe rada je Marlee.Bola skvelá, aj ked to nemala ľahké.

V knihe nájdete intrigy ,lásku, silu i priateľstvo. Elite je tento viac akcie ako v predošlej časti čo je rozhodne plus. Bohužiaľ toto je jedine plus tejto knihy inak ma kniha miestami nudila. Nič sa tam poriadne nedialo. Elita ma sklamala ale možno vás nesklame a ak sa vám páčil prvý diel, nenechajte si ujsť ani tuto časť. Pre mňa to bolo sklamanie.