ERIK AXL SUND-Plameň túžby (Recenzia)

10. července 2015 v 21:07 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:ERIK AXL SUND
Názov knihy:Plameň túžby
Séria:Slabosť Victorie Bergmanovej
Počet strán:414

Práca policajnej komisárky Jeanette Kihlbergovej pri riešení prípadov mŕtvych chlapcov prisťahovalcov sa preruší, keď v Štokholme takmer rituálnym spôsobom zavraždia úspešného podnikateľa. Viacero zvláštnych detailov poukazuje na to, že ide o pomstu. Ale pomstu za čo? Psychologička Sofia Zetterlundová pomáha pri vytváraní profilu páchateľa. Všetko sa komplikuje, keď vzťah medzi ženami prekročí hranice priateľstva. Jeanette pokračuje v hľadaní nezvestnej Victorie Bergmanovej. Pátranie vedie do internátnej školy v Sigtune, ale aj do Dánska a k udalostiam, ktoré sa odohrali v minulosti. Sofia Zetterlundová sa venuje psychologickej praxi a popritom hľadá svoje pravé ja...

Erik Axl Sund su dvaja autori ktorým zo dňa na deň získavajú viac a viac fanúšikov. Ich séria Slabosť Victorie Bergmanovej si aj na Slovensku získala mnoho fanúšikov ktorý sa nemohli dočkať po Havranom dievčati pokračovaniu ktoré sa vola Plameň túžby.Tento rok vyšlo dlho očakávaný posledný diel s tejto série Pýtiine pokyny ktoré mám v plané čo najskôr prečítať. Druhy diel je skvelý.Ničim nezaostava za jednotkou a ja som si čítanie uživala a dychtivo som otačala stranky v knihe.

V tomto pokračovaní okrem postav s ktorými sme sa zoznámili v prvom diely sa na scéne objavujú aj nove ktoré ako sa hovorí zamiešajú karty osudu našich hrdinov.Policajná komisárka Jeanette mi v tomto diely strašne liezla na nervy. Je skvelá policajtka. Svedomitá ale s niektorými rozhodnutiami ma strašne vytačala. Bola si vedomá toho že by to mala zmeniť ale jednoducho to neurobilo.Aj v tejto časti odhalili autori viac zo života Victorie.K psychologičke Sofii napíšem len jedno, neliezla mi na nervy tak ako v prvej časti.

Aj keď už na konci prvej časti budete vedieť veľmi dobre kto ma všetky udalosti na svedomí i napriek tomuto faktu si autori pripravili do druhej časti ešte veľa napínavých i šokujúcich veci.Priznám sa že tiež som mala zo začiatku obavy s toho že ma to už nebude tak baviť ale obavy rýchlo pominuli.Autori pravé v druhej časti ešte veľa veci zamiešali.Na štýl písania som si už zvykla takže mi nerobil problém ako pri Havranom dievčati.Autori ktorý vystupujú pod pseudonymom Erik Axl Sund vás okamžite vťahujú do príbehu a aj vďaka krátkym kapitolám sa kniha číta veľmi rýchlo.

Zo začiatku vám príbeh bude zdať chaoticky ale všetky udalosti ktoré sa stali v predošlej knihe a v tejto budú pomaly do seba zapadať ako puzzle. Plameň túžby je fantastická kniha ktorá vo vás vyvolá niekoľko emócii.Počas čítania sa mi stavalo že môj žalúdok spravil mierne salto takže o nechutnosti nebudete ukrátení ani v tejto časti.Tým ktorý čítali Havranie dievča a kniha sa im veľmi páčila by si rozhodne mali prečítať aj druhu časť a ostatný ktorý ešte tuto sériu nečítali, mali by to čim skôr napraviť.Odporúčam.