Jodi Ellen Malpasová-Tento muž (Recenzia)

18. července 2015 v 18:10 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Jodi Ellen Malpasová
Názov knihy:Tento muž
Séria:Tento muž
Počet strán:471

Keď mladá bytová architektka Ava O'Sheaová prijme pracovnú ponuku, netuší, čo ju v luxusnom hoteli s názvom Zámok čaká. Najskôr bežná konzultácia s nafúkaným, nudným vidieckym snobom s cigarou v ruke. Napriek očakávaniu tam však stretne Jesseho Warda, zničujúco príťažlivého, veľmi sebavedomého plejboja, ktorý vyhľadáva erotické dobrodružstvá a neuznáva pritom nijaké hranice. Okamžite medzi nimi preskočí iskra. Ava sa k Jessemu nechce citovo pripútať, ale nedarí sa jej ovládnuť obrovskú túžbu, ktorú v nej prebudil. Vie, že tento muž jej napokon zlomí srdce, a inštinkt jej našepkáva, aby od neho ušla, kým to ešte dokáže. Lenže Jesse sa jej nechce vzdať. Aj on po nej túži a je rozhodnutý získať si ju za každú cenu.

Tento muž je názov knihy ktorá podobne ako Fifity Shades of Grey a mnohé podobne tipy kníh si získali mnoho priaznivcov i odporcov .Takýchto príbehov o milionárovi ktorý ma skloní dominantnosti a dievčatách ktoré stretávame dennodenne na ulici sme čítali a určite budeme čítať. Ja osobne si rada prečítam takíto príbeh aj keď je podstatne ten istý len to napísala iná autorka. Tento muž láka už svojou krásnou obálkou .Už v kníhkupectve som pokukovala po knihe a premýšľala či si ju kúpiť alebo nie. Návšteva knižnice kde som ani netušila že je majú, to vyriešila za mňa a Tento muž som si odnášala so sebou domov.

Hlavná hrdinka Ava mi vôbec neprirástla k srdcu.Niekedy bola fajn, vtipná ale inokedy ma neskutočne vytáčala. Viac som si obľúbila jej najlepšiu kamarátku.Božsky, úžasný,perfektný,dokonalý,týmito slovami opisovala Ava Jesseho. Mne však prišiel dominanty,náladový,výbušný,už som len čakala kedy si Ava na dverách svojej izby(ak bola doma) nájde harmonogram kedy smie isť na WC, čo si môže obliecť, ako sa správne ma namaľovať pretože žiarlivý Ward dobre že nechcel od nej aby v najväčšej horúčave nosila hrubé svetre pretože nikto nemôže vidieť jej prsia :D len Jesse.Strašne mi liezol na nervy a veľa krát som mala chuť pri knihe kričať,hodiť ju o stenu alebo podobne.V knihe vystupujú aj iné postavy ale autorka sa skôr sústredila na našich hlavných hrdinov.

I napriek tomu že hlavný hrdina bol blbec vďaka ktorému som si myslela že to ani nedočítam som sa nakoniec zaťala a dočítala to.Tento muž bola na druhej strane skvela oddychovka ktorá sa čítala rýchlo.Tento muž ma neočaril ale druhy diel si možno po nejakom čase prečítam.Knihu odporúčam hlavne čitateľkám ktoré majú radi erotické príbehy možno sa vám dostane Jesse Ward pod kožu tak ako Ave.