M.T.Majar-Hot Boys (Recenzia)

3. července 2015 v 21:06 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:M.T.Majar
Počet strán:280
Vydavteľstvo:Fantom Print

Hot Boys si říká skupina striptérů, kteří pravidelně přivádějí do varu návštěvnice nočního klubu Red Wolf. Jedním z nich je Chris, přitažlivý muž krátce po třicítce, který začíná být dosavadním životem unavený a uvažuje o konci striptérské kariéry. Na jednom představení poznává fotografku Taru, která drze odolává jeho šarmu a vypracované postavě. Provokuje ho a dráždí a Chrise to k ní přes počáteční antipatii silně táhne. Snaží se ji získat, ale Tara se jakémukoliv sblížení brání. Ona jediná totiž ví, že v jejím životě je temný stín, kterému se snaží uniknout. Někdo natolik nebezpečný, že se obává o svůj život, i všech, kteří jsou jí blízcí.

Určte ste sa nejeden raz prechádzali po kníhkupectve a pozerali ste sa po všetkých knihách a určite ste zahliadli aj Hot Boys. Obálka je veľmi vydarená a zvlášť sa určite bude páčiť čitateľkám. Príbeh o Striptérovi Chrisovi napísala Češka autorka M.T.Majar. Tento autorke nedávno vyšla kniha pod názvom Hell Boys kotorú si určite nenechám ujsť. Ale vráťme sa ku knihe Hot Boys ktorá bola jednoducho skvelá. Vtipná i romantická splňila všetky moje očakávania.

Hlavným hrdinom je Chris ktorý cez deň pracuje ako účtovník a v noci je s neho striptér.Lenže z neustáleho večerného tancovania je už unavený a uvažuje nad koncom,či tak spraví alebo nie si prečítajte v knihe. Chris bol jednoducho perfektný.Bol charizmatický,vtipný,citlivý.Tara,naša hlavná hrdinka ktorá vôbec nebola namäkko s Chrisa ako ostatne bola zo začiatku ,uštipačná a ich slovne prestrelky som si užívala a uškŕňala som sa nad knihou ako blázon. Tara bola inteligenta ,vtipná a citlivá. Z ostatných postav ktoré vystupovali v knihe som si obľúbila Setha,Chrisovho partaka z klubu.Seth bol takisto ako Chris, zábavný a mal charizmu. Ale aj v tejto knihe sa nájde par postav ktoré vám budú liezť na nervy.

Plusom tejto knihy je že cely príbeh je vyrozprávaný z Chrisovho pohľadu čo sa mi na knihách veľmi páči. Hot Boys je skvelá kniha. Nájdete v nej humor,romantiku, jemnú erotiku ale i trocha akcie.Kniha ma bavila od prvej strany a žiadne negatíve som v knihe nenašla.Hot Boys odporúčam. Ak ste po knihe nesiahli, je najvyšší čas to napraviť. Hot Boys je skvelá oddychovka. Autorka píše skvele a jej štýl mi hneď sadol. Teším sa na Hell Boys.