Jamie McGuireová-Nádherná svadba (Recenzia)

23. srpna 2015 v 10:57 | Sima |  Knižné recenzie
Autor:Jamie McGuireová
Názov knihy:Nádherná Svadba
Séria:Beautiful 2.5
Počet strán:126
Vydavateľstvo:Fortuna Libri

Svadba v Las Vegas, ktorú Abby impulzívne zorganizuje, je len vrcholom ľadovca. Pod hladinou sa ukrýva úzkosť a výčitky svedomia.Ak chcete vedieť, prečo ABBY ABERNATHYOVÁ tak nečakane požiadala TRAVISA MADDOXA o ruku, musíte si vypočuť jej temné tajomstvo - to, čo nesmie prezradiť ani Travisovi, pretože vie, že by ju odmietol a už nikdy by k nemu nenašla cestu.Pohľad na Abby v narýchlo kúpených svadobných šatách a na Travisa v obleku a čiernych teniskách si však aj tak vychutnáte. A nielen preto, lebo svedkom na ich svadbe je Elvis.

Milostný príbeh komplikovaného, tajomného Travisa Maddoxa a Abby s ktorou som nie vždy súhlasila opäť ožilo aspoň v tejto krátkej novelke ktorá sa venuje ich svadbe v Las Vegas.Niektorým čitateľom tato ani nie 130 stranová kniha prišla už navyše, mne ktorá miluje príbeh o Abby a Travissovi nie.Ja som sa veľmi potešila keď vyšla kniha u nás.Nemôžem nespomenúť krásnu obálku ktorá sa vydarila. Knihu som prečítala behom par hodín a veľmi sa mi kniha páčila aj keď ten príbeh som čítala už predtým, neomrzel ma a neprišiel mi nudní.

Predstavovať hrdinov knihy už asi ani je potrebne.Dokonale sme ich spoznali z predošlých časti. Aj tu bola Abby nerozhodná,citlivá a taká akú ju poznáme a Travis bol presne takí istý. Travis je jeden z mojich obľúbených knižných hrdinov a aj keď ma niekedy vytáčal do nepríčetná odpustila som mu to.Aj v tejto knihe sa stretneme s postavami ktoré sme si už obľúbili a to z Americou ,Shepley a inými.

Nádherná svadba je kniha ktorá vo mne vyvolala milión pocitov. Raz som sa pri knihe škerila ako blazon,inokedy som bojovala so slzami. Kniha bola krásna, dojemná i trochu smutná. Zvlášť vtedy keď sa spomínalo Abbyne a Travisove detstvo bez mami. V knihe však nájdete aj par veci o ktorých sme nečítali v Krásnej Katastrofe ani v Chodiacej katastrofe.

Nádherná svadba bola krásne doplnenie už veľa krát spomínaním knihám a určite sa k nej budem vracať. Knihu odporúčam hlavne tým ktorý tak ako ja milujú pribeh Travisa a Abby a tým ktorý sa ešte stále rozhodujú či sa pustiť do Krásnej katastrofu rozhodne vám knihu odporúčam .Nedávno vyšlo Sladké zabudnite tentoraz to však bude o ďalšom Maddoxovi a to Trentovi.Knihu mám doma a už sa na ňu veľmi teším.