8. září 2015 v 18:11 | Sima |  Knižné recenzie
Séria:Rosemary Beach
Počet strán:246

Niekedy sa pravá láska objaví, až keď zájdeme priďaleko!
On je bohatý syn rockera.

Ona len nedávno prišla o mamu aj strechu nad hlavou.
Rush a Blaire.

Blaire má len devätnásť, no prežila si svoje. Po matkinej smrti a splatení účtov za liečbu jej hrozí, že zostane na ulici. Preto potlačí hrdosť a s dvadsiatimi dolármi vo vrecku pricestuje za otcom na floridskú Rosemary Beach, aby ju na pár týždňov prichýlil. V luxusnom dome však nenájde muža, ktorý ju aj matku kedysi opustil, len jeho nevlastného syna Rusha. Od prvej chvíle je Blaire jasné, že medzi tamojšiu smotánku nezapadne, no ak nechce prespávať v aute, musí to vydržať, kým si nezarobí na vlastné bývanie.Rush je skazený a úžasný zároveň, doteraz žiadna jeho šarmu neodolala. Vernosť mu však veľa nehovorí. K Blaire sa vôbec nehodí, napriek tomu sa jej pomaly dostáva po kožu. Ani ona nenecháva Rusha chladným, no hriechy minulosti mu bránia priblížiť sa k nej. Obom hrozí, že zájdu priďaleko...

Zájsť priďaleko s pera Abbi Glines je prvá časť so série Rosemary Beach a aj keď je to klišoidny príbeh vďaka Abbinemu štýlu písania ma niečo nútilo otáčať stránky a dočítať knihu do konca. Zájsť priďaleko je skvelá odddychovka a aj keď je vám už určite jasne ako to všetko skonči.Upozorňujem vás dopredu nemusí to byť vždy tak ako to býva v takýchto knihách.

Hlavná hrdinka Blair je mlade 19 ročne dievča ktoré si vo svojom živote prežilo veľmi veľa smutných veci. Strata mami, odchod otca toto všetko si zažilo mlade dievča. Ine devätnásť ročne dievčaťa majú priateľa, kamarátky a chodia na nákupy a rieši tie typické veci pre ich vek.Blair však bohužiaľ musela rýchlo dospieť a postarať sa o seba ak nechce zomrieť niekde na ulici.Blair bola rozhodne silná hlavna hrdinka a osobne neviem či by som dokázala to čo ona keby mám jej vek.(Vlastne ani teraz si to neviem predstaviť.)Aj keď som Blair v niektorých momentoch nechápala i napriek tomu som si ju obľúbila.Je to veľmi citlivé dievča ktoré život neustále hádže polena pod nohy takže na nejaké tie chybičky a omyli ma pravo. Po príchode do Rosemary Beach kde sa pôvodne mala stretnúť so svoji otcom stretáva však miesto neho svojho nevlastného brata Rusha ktorý je podľa Blair prekliato sexy.Rush je náladový tajomný a zo začiatku som mala pocit že je to namyslený idiot. Vo vnutri je však Rush citlivý.Ako to býva v týchto kniha Rush mení baby ako ponožky a zo začiatku je k Blair hnusný lenže potom sa mu naša drahá Blair dostava pod kožu a to je problém a obrovsky. Z vedľajších postav som si obľúbila Granta a prvé stretnutie s Blair je trošku nebezpečne ale to dievča sa vie chrániť,to musím uznať.Ďalej som si obľúbila Bethy.Aj keď som nesúhlasila s jej životným štýlom potom sa zmenila a už s nej bola fajn baba.

Zájsť priďaleko je romantická kniha a čakajte tam aj trošku horúcejšie scény. Kniha je však aj miestami smutná. Knihu odporúčam hlavne čitateľkám ktoré milujú romantické príbehy.Ty ktorý neznášajú klišoidne príbehy,nechytať tuto knihu! Mohol by vás akurát trafiť šlák.Abbi Glines ma skvelý štýl písania a aj pravé vďaka tomu sa mi kniha páčila a teším sa na pokračovanie.Odporúčam.